ringe wifi performance i Iphone ??
Fra : jagge

Dato : 06-10-11 13:47

Hey

Jeg har LÆNGE haft det problem at min Iphone sucker til airplay. Udfald
tit etc. Nu har jeg en ipad og det kører uden et eneste problem ever.

Her den anden dag oplevede jeg så det piss irreterende at min iphone
bare ikke ville sætte et netværksdeling op på trods af god dækning og
enhederne lå nærmest ovenpå hindanden.

Det bestyrker mig i at der er en ringe wifi enhed i Iphonen, hvad er
jeres erfaringer ?

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-10-11 13:52

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> enhederne lå nærmest ovenpå hindanden.
>
> Det bestyrker mig i at der er en ringe wifi enhed i Iphonen, hvad er

Jeg streamer f.eks. NFL og Formel 1 fra Viaplay, dvs. stream til
iPhonen, og så airplay videre til Apple TV ... eneste problem for mig er
at streaming dør når telefonen ringer ;)

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 06-10-11 18:41

jagge@noname.invalid (jagge) writes:

> [...]
> enhederne lå nærmest ovenpå hindanden.
>
> Det bestyrker mig i at der er en ringe wifi enhed i Iphonen, hvad er

Har du lavet dit hjemmearbejde med at finde ud af hvor meget wifistøj
du har?

Fra : jagge

Dato : 06-10-11 20:48

> Har du lavet dit hjemmearbejde med at finde ud af hvor meget wifistøj
> du har?

He he ikke endnu, MEN hvis det var problemet burde Ipad vel heller ikke
funge og det gør den så glimrende.

Ydermere så var forbindelsesproblemerne væk fra hjemmet.

MVH

Jakob

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 06-10-11 21:42

> He he ikke endnu, MEN hvis det var problemet burde Ipad vel heller ikke
> funge og det gør den så glimrende.
>
> Ydermere så var forbindelsesproblemerne væk fra hjemmet.

Nu ikke alt det snak, bare igang du ;)

Fra : J.K.Arning

Dato : 07-10-11 11:27

On 2011-10-06 12:46:54 +0000, jagge said:

> Det bestyrker mig i at der er en ringe wifi enhed i Iphonen, hvad er
> jeres erfaringer ?

WiFi i iPhone fejler intet og er ikke værre end iPad.

Jeg vil tro du skal forsøge dig med at gendanne din telefon uden at
indlæse sikkerhedskopi efterfølgende, fortsætter problemet ville jeg
indlevere den, det kan være et problem med din telefon specifikt.

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-10-11 15:04

J.K.Arning <jesper.arning@gmail.com> wrote:

> [...]
> indlæse sikkerhedskopi efterfølgende, fortsætter problemet ville jeg
> indlevere den, det kan være et problem med din telefon specifikt.

Jeg havde en iPhone 3G, hvor GPS gradvis blev ringere og ringere. Til
sidst virkede det slet ikke. Det var midt om natten i et industrikvarter
i Frankfurt, men det er en anden historie. Jeg fik det ordnet under
garantien, og derefter virkede GPS helt perfekt. Det kan derfor godt
være et hardwareproblem. I gamle dage ville man have tænkt på den dårlig
lodning, der efterhånden løb an, men om den slags kan ske i moderne
elektronik, ved jeg ikke.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 07-10-11 15:23

> [...]
> være et hardwareproblem. I gamle dage ville man have tænkt på den dårlig
> lodning, der efterhånden løb an, men om den slags kan ske i moderne

Forbindelsen til antennen er jo loddet på et sted.