iPhone4S
Fra : Lyrik

Dato : 05-10-11 21:05

Grunden til at den ikke hedder 5 er at man er tro imod 4-konceptet. Man
udbygger det, raffinerer det, forfiner det, indrømmer at det er en 4 man
polerer kanter på og derfor er det 4S.
Når man har lavet en klassiker, så har alle respekt for det tidløse i
projektet.

Alle har respekt for iPhone4. Det vil udbygges i 4S.

Ny dualprocessor. Lang batteritid. Bedre chip i kameraet. En bagbelyst
chip som forbedrer optagelser under svage belysninger. 8 Megapixel. 1080
High Def videooptagelse med Billedstabilisering! I forbindelse med det
indbyggede gyroskop!

Det kommer til at rykke på Video/kamera-siden.

Som drømmene fra "2001" får den indbygget "Mother" man kan
stemmekommunikere med.

Jeg må indrømme at nu begynder jeg at ønske mig den "Phøne"))

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-10-11 21:19

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
> projektet.
>
> Alle har respekt for iPhone4. Det vil udbygges i 4S.

ligesom iPhone 3G -> 3GS ... sjovt nok har folk allerede glemt det

> [...]
> indbyggede gyroskop!
>
> Det kommer til at rykke på Video/kamera-siden.

der er et lille galleri her:

<http://www.apple.com/iphone/features/#camera>

Fra : Steen

Dato : 06-10-11 15:06

> ligesom iPhone 3G -> 3GS ... sjovt nok har folk allerede glemt det

Jeg husker da jeg havde en iPhone 3, og da iOS blev opdateret for et års
tid siden. Mobilen blev ganske gumpetung at arbejde med. Mon det samme sker
med 3GS når iOS 5 lanceres?

Jeg var ærligt talt en anelse skuffet over at der ikke var mere nyt under
iPhone- solen, havde forventet en iPhone 5 med nyt design.

Nå, nu sælges 3 GS vel rimeligt billigt i en tid, hvorefter den vel
forsvinder?

--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-10-11 17:19

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg var ærligt talt en anelse skuffet over at der ikke var mere nyt under
> iPhone- solen, havde forventet en iPhone 5 med nyt design.

har du set på hvad _indmaden_ bringer ?

> Nå, nu sælges 3 GS vel rimeligt billigt i en tid, hvorefter den vel
> forsvinder?

den er "free with contract" i USA nu ...

/thomas

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 06-10-11 18:00

> har du set på hvad _indmaden_ bringer ?

Og ydersiden har vi alle lovprist da 4'eren kom frem. "Leica kvalitet"
blev bl.a. nævnt og det gå jo ikke lige af mode.

--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-10-11 21:39

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Jeg var ærligt talt en anelse skuffet over at der ikke var mere nyt under
> iPhone- solen, havde forventet en iPhone 5 med nyt design.

På den anden side er det jo dejligt, at designet er det samme, så ens
tilbehør stadig duer. Her tænker jeg på tasker og ikke mindst Tomtom Car
Kit for iPhone, som jeg vist gav kr. 795,- for. Jeg ved ikke rigtig med
tilbehørsfabrikanterne. De er vel også glade for, at dockingstationen i
musikanlæg fortsat passer, så det hele ikke skal laves om. På den anden
side kunne det måske give lidt mersalg.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-10-11 21:51

> [...]
> tilbehørsfabrikanterne. De er vel også glade for, at dockingstationen i
> musikanlæg fortsat passer, så det hele ikke skal laves om. På den anden

..... og alle dem der havde lavet cases og andre ting ud fra lækkede
designs til en evt. iPhone 5 sidder med håret i postkassen .. skægget
sikkert også

De er nok billigt til salg nu ;)

/thomas

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 07-10-11 14:04

> .... og alle dem der havde lavet cases og andre ting ud fra lækkede
> designs til en evt. iPhone 5 sidder med håret i postkassen .. skægget
> [...]

Meget meget billigt (((;

H.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 07-10-11 13:54

> [...]
> tilbehørsfabrikanterne. De er vel også glade for, at dockingstationen i
> musikanlæg fortsat passer, så det hele ikke skal laves om. På den anden

Det ville ikke give mersalg gennem mig.

Køber ikke noget hvor alt hele tiden skal skiftes ud. Så kunne man jo købe
Nokia eller SE, og dét er jeg ovre (;

H.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 07-10-11 13:41

> [...]
> iPhone- solen, havde forventet en iPhone 5 med nyt design.
>
> Nå, nu sælges 3 GS vel rimeligt billigt i en tid, hvorefter den vel

Jeg er ikke skuffet, men overvejer kraftigt en opgradering fra 4 til 4S.

Der er meget guf for mit vedkommende i 4S.

Dualcore, 64 gb plads og et skide godt kamera!

Billederne bliver vel at mærke geotaggede, det er ikke nyt i 4S, men jeg
synes det er fedt! Specielt når en gang billeder og film engang skal
overdrages til børn og børnebørn, så de kan se hvor vi har taget/tagget de
enkelte billeder.

Synes i forvejen at 4'eren er tæskelækker, både fysisk og IOS'sk (((;

Udskiftning afhænger meget af om jeg kan finde et tilbud/abb. hvor der er
masser af timer og minimalt afdrag, gerne nul (;

Findes det endnu?

H?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 06-10-11 18:42

Steen <isteen@gmail.com> writes:

> Jeg husker da jeg havde en iPhone 3, og da iOS blev opdateret for et års
> tid siden. Mobilen blev ganske gumpetung at arbejde med. Mon det samme sker
> med 3GS når iOS 5 lanceres?

Jeg synes allerede nu at 3GS er sløv med iOS 4 og jeg er ret overrasket
over at iOS 5 er understøttet på 3GS men det giver den jo lidt længere
liv.

> [...]
> iPhone- solen, havde forventet en iPhone 5 med nyt design.
>
> Nå, nu sælges 3 GS vel rimeligt billigt i en tid, hvorefter den vel

Der bliver en MEGET billig 8 GB version så vidt jeg kan se.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-10-11 18:45

Thorbjørn Ravn Andersen, 20111006 <nospam0002+20111006@gmail.com> wrote:

> Jeg synes allerede nu at 3GS er sløv med iOS 4 og jeg er ret overrasket
> over at iOS 5 er understøttet på 3GS men det giver den jo lidt længere
> liv.

De er jo lidt pisket til det, da det stadig er en "shipping" enhed ...
jeg tror de vil droppe support for nyere software så snart den ikke er
det mere ...

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 05-10-11 22:33

> ligesom iPhone 3G -> 3GS ... sjovt nok har folk allerede glemt det

Jeg har undret mig lidt over at 5'eren ikke kom, og at 4S ikke bare blev
kaldt 5. Min konklusion er at 5'eren ikke er helt færdigbagt endnu, men
at den kommer om X måneder. Apple har jo ikke travlt - de har masser af
penge og tjener endnu flere.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 06-10-11 18:48

> De er jo lidt pisket til det, da det stadig er en "shipping" enhed ...
> jeg tror de vil droppe support for nyere software så snart den ikke er
> det mere ...

Det lyder absolut rimeligt. Spørgsmålet er bare hvornår 5'eren er
færdigbagt. Den tid den glæde :)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-10-11 19:14

Thorbjørn Ravn Andersen, 20111006 <nospam0002+20111006@gmail.com> wrote:

> Det lyder absolut rimeligt. Spørgsmålet er bare hvornår 5'eren er
> færdigbagt. Den tid den glæde :)

kan være vi er tilbage i juni/juli "timeframe" til den næste ...

/thomas

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 06-10-11 19:37

> kan være vi er tilbage i juni/juli "timeframe" til den næste ...

Det japanske jordskælv kan have forsinket det nye kameramodul, men mon
ikke Apples vigtigste produkt fortjener lancering op til julekvartalet
fremover?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-10-11 19:40

> Det japanske jordskælv kan have forsinket det nye kameramodul, men mon
> ikke Apples vigtigste produkt fortjener lancering op til julekvartalet
> fremover?

måske .. men jeg er ikke sikker på at lige netop telefoner er godt
juleting, da de jo sælges med abb ... "her skat, en ny telefon som du
skal betale Abb. på i to år ..."

/thomas

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 07-10-11 13:52

> måske .. men jeg er ikke sikker på at lige netop telefoner er godt
> juleting, da de jo sælges med abb ... "her skat, en ny telefon som du
> skal betale Abb. på i to år ..."
>
> /thomas

Ja, det er kun interessant i fald det er kontant, og i så fald en rigtig
god gave! (;

H.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 07-10-11 13:48

Thorbjørn Ravn Andersen, 20111006 <nospam0002+20111006@gmail.com> wrote:

> Det lyder absolut rimeligt. Spørgsmålet er bare hvornår 5'eren er
> færdigbagt. Den tid den glæde :)

Skyder på okt - nov 2012.

Der gik femten måneder mellem 4 og 4S (-2 dage), og går ud fra at Apple vil
ha Julesalget med...

H.