Live mail 2 Microsoft outlook
Fra : BOX

Dato : 05-10-11 08:06

Jeg har prøvet at få oprettet Live Mail konto i Outlook, så jeg har det hele
samlet, men jeg kan ikke få det til at virke.

Er der en der har en opsætning eller et link, for at få kontakt til Live
Mailkontoen gennem Outlook.

Pfh. tak
BOX

Fra : emjeppesen

Dato : 05-10-11 13:26

BOX skrev:

>Jeg har prøvet at få oprettet Live Mail konto i Outlook, så jeg har det hele
>samlet, men jeg kan ikke få det til at virke.

Du skal installere
Outlook connector Pack
som befinder sig i
Windows Live essentials

Hilsen emj

Fra : BOX

Dato : 07-10-11 17:48

"emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse

> Du skal installere
> Outlook connector Pack
> som befinder sig i
> Windows Live essentials
>
> Hilsen emj

Tak, efter en lang og træ update af både det en og det andet, så kom det til
at køre.

Hvorfor skal det være så svært at sætte op i forhold til Gmail, det burde da
kunne gøres nemmer.

BOX