SMS via?
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 03-10-11 18:11

Findes der et eller flere programmer til at sende sms fra sin iPhone
når nu at man alligevel har sat den til sin MBP?

Altså sådan at man skriver smserne på det fysiske tastatur og at de så
bliver sendt fra iPhonen.

Tænker her på noget a la MyPhoneExplorer som findes til SonyEricsson.
Hvis nogen kender den?

H.

Fra : Frank Bach

Dato : 03-10-11 18:54

Den 03/10/11 19.10, Henrik skrev:
> [...]
> bliver sendt fra iPhonen.
>
> Tænker her på noget a la MyPhoneExplorer som findes til SonyEricsson.

Er det ikke nemmere bare at bruge Skype? Den kan du sætte op til at se
ud som om afsenderen er din mobilos.

MVH Frank Bach
Esbjerg

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 03-10-11 20:41

On 2011-10-03 17:53:43 +0000, Frank Bach said:

> Er det ikke nemmere bare at bruge Skype? Den kan du sætte op til at se
> ud som om afsenderen er din mobilos.
>
> MVH Frank Bach
> Esbjerg

Så fucker historiken...

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-10-11 20:43

<Henrik> wrote:

> [...]
> bliver sendt fra iPhonen.
>
> Tænker her på noget a la MyPhoneExplorer som findes til SonyEricsson.

Ikke uden ninja tricks og jailbreak*

/thomas

* er mit gæt, jeg har ikke rodet med det selv.

Fra : Niller

Dato : 04-10-11 00:57

On 3 Okt., 21:42, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> Ikke uden ninja tricks og jailbreak*
>
> /thomas
>
> * er mit gæt, jeg har ikke rodet med det selv.

Køb en android - så kan du.... sorry ku ik la vær .....

Nils

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-10-11 09:31

Niller <nilsba@gmail.com> wrote:

> Køb en android - så kan du.... sorry ku ik la vær .....

næh, det er da fair nok. Hvis en iPhone ikke virker for én så er der jo
heldigvis alternativer. Det har jeg mere respekt for, end folk der
klynger sig til deres iPhone, bare fordi det er et Apple produkt, hvis
det ikke virker i deres dagligdag.

/thomas