No-nonsens HTML-editor
Fra : Kurt Hansen

Dato : 03-10-11 14:03

Tænk, jeg synes jeg har spurgt en gang før, men jeg kan i givet fald
ikke huske svarene og kan ikke finde indlægget.

Here goes: Under Windows har jeg altid brugt Stones Webwriter, som
desværre ikke findes til Mac. Jeg søger noget der kommer så tæt på som
muligt.

Ikke noget med WYSIWYG og den behøver ikke at kunne ta' Sverige og bore
huller i væggene.

En editor med kodehighlighting, syntax-check op projektmanager (holde
stur på ændrede filer) og indbygget FTP.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 03-10-11 14:17

On Mon, 03 Oct 2011 15:03:01 +0200, <Kurt Hansen> wrote:
> [...]
>
> En editor med kodehighlighting, syntax-check op projektmanager (holde
> stur på ændrede filer) og indbygget FTP.

Coda. Espresso. BBEdit. skEDIT. Noen nevnt. Mange glemt.

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 03-10-11 14:27

Kurt Hansen wrote:
> [...]
>
> En editor med kodehighlighting, syntax-check op projektmanager (holde
> stur på ændrede filer) og indbygget FTP.

BareBones Textwrangler 3.5.3 (gratis)
http://www.barebones.com/products/textwrangler/download.html
BBEdit 10 (købeprogram, Mac AppStore download, OS X 10.7.x)
http://www.barebones.com/products/bbedit/bbedit10.html
BBEDit 9.6.x (købeprogram, OS X 10.5.x)
http://www.barebones.com/support/bbedit/updates.html#up9
BBEdit 10 Demo (full-working demo, OS X 10.6.x eller nyere)
http://www.barebones.com/products/bbedit/demo.html

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-10-11 14:40

Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid> wrote:

> [...]
>
> En editor med kodehighlighting, syntax-check op projektmanager (holde
> stur på ændrede filer) og indbygget FTP.

Eclipse ? TextWrangler ?

/thomas

Fra : Kurt Hansen

Dato : 03-10-11 14:50

Den 03/10/11 15.03, Kurt Hansen skrev:
> [...]
>
> En editor med kodehighlighting, syntax-check op projektmanager (holde
> stur på ændrede filer) og indbygget FTP.

Tak, tak, tak, det var jo overvældende. Jeg tester.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 03-10-11 15:32

> Eclipse ? TextWrangler ?

Eclipse kan godt tage Sverige og laver huller i gulvet hvis man taber
den. Jeg tror ikke det er noget for Kurt :)