Roterende "link-kugle"
Fra : Rado

Dato : 02-10-11 16:38

Er der nogen der ved hvor man kan finde det script der bruges til den
her fantastiske roterende "link-kugle" øverst i højre hjørne af siden?

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : Claus U

Dato : 02-10-11 17:50

Rado skrev:

> Er der nogen der ved hvor man kan finde det script der bruges til den
> her fantastiske roterende "link-kugle" øverst i højre hjørne af siden?

Har du et link til en side, hvor man kan se funktionen?

--
Hygge
/Claus U

Fra : Rado

Dato : 02-10-11 18:35

On Sun, 02 Oct 2011 16:49:39 GMT, Claus U <usenet@dumbass.dk> wrote:

>Har du et link til en side, hvor man kan se funktionen?

Ups, sorry, glemte linket:

http://www.cosmicfingerprints.com/atheist-to-christian/

Fra : Rado

Dato : 03-10-11 03:06

On Sun, 02 Oct 2011 19:34:55 +0200, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

Nå, det ser ud til at være en WordPress plugin...

http://wordpress.org/extend/plugins/wp-cumulus/

Fra : Claus U

Dato : 03-10-11 17:06

Rado skrev:

> Nå, det ser ud til at være en WordPress plugin...
>
> http://wordpress.org/extend/plugins/wp-cumulus/

Det ser ud til, at du selv har fundet det. Mon ikke, at der kommer til at
gå et par aftener med det

--
Hygge
/Claus U

Fra : Rado

Dato : 03-10-11 23:54

On Mon, 03 Oct 2011 16:06:05 GMT, Claus U <usenet@dumbass.dk> wrote:

>Det ser ud til, at du selv har fundet det. Mon ikke, at der kommer til at
>gå et par aftener med det

Sikkert... Har fundet ham der har lavet den og han har en side
om hvordan man tilpasser den til andre projekter, så det vil jeg lige
kigge på:

http://www.roytanck.com/2008/05/19/how-to-repurpose-my-tag-cloud-flash-movie/