mailme.dk
Fra : Martin Ploug

Dato : 01-10-11 12:50

Hej

Hvem står bag mailme.dk ?
Er det en fin tjeneste, eller er der noget lusk med det?
Jeg er nysgerrig, og vil gerne prøve det.
Kan det anbefales?

Venlig hilsen
Martin

Fra : Ole C

Dato : 01-10-11 13:17

https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=mailme.dk&submit=S%F8g

--
vh
Ole C

Fra : Martin Ploug

Dato : 01-10-11 13:35

Den 01-10-2011 14:17, Ole C skrev:

> https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=mailme.dk&submit=S%F8g

Tak for det.

Fra : Ole C

Dato : 01-10-11 15:14

> Tak for det.

Selv tak.
Mht. dine andre spørgsmål kan du måske finde svar i diverse fora ved at søge
lidt på Google - såfremt folk med erfaringer ikke dukker op.

--
vh
Ole C

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 01-10-11 16:15

Martin Ploug skrev den 01-10-2011:
> [...]
DanBBS ligger på samme adresse og det ser ud til at være en sammenhæng
https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=danbbs.dk&submit=S%F8g

Erik Andersen købte DanBBS for omkring 15 år siden.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Per

Dato : 01-10-11 16:54

Martin Ploug wrote:
> Hej
>
> Hvem står bag mailme.dk ?
> Er det en fin tjeneste, eller er der noget lusk med det?
> Jeg er nysgerrig, og vil gerne prøve det.
> Kan det anbefales?

Jeg har brugt Mailme i årevis, gør det stadigvæk og jeg kender flere der
bruger det.

Alle er mere end fuldt tilfredse

Vær dog opmærksom på, at du skal betale for at kunne bruge det sammen med
Outlook / Express, hvis du vil sende mails via.
Den gratis version kan kun modtage mails vis OE/Express - men ikke sende.

En god ting er, at det kræver minimalt båndbredde at bruge den webbasserede,
da der hverken er billeder eller lign. på siden - en stor fordel, når du er
i udlandet og de har langsomme forbindeler.

Mvh. Per