iTunes arkivspørgsmål.
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 30-09-11 20:40

Hele mit musikbibliotek ligger på en extern HD (i alt ca. 301 GB).

Under bruger > mig > musik > iTunes > album Artwork er der en mappe
"Download" med en masse mapper der til sidst har nogele arkiver med et
stort tal- og bogstavnavn. I alt ca. 5,3 GB.

Hvad er dette, er det historie (kan slettes) eller hvad.

Michael C.

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 01-10-11 08:26

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@stofanet.invalid> wrote:

> [...]
> stort tal- og bogstavnavn. I alt ca. 5,3 GB.
>
> Hvad er dette, er det historie (kan slettes) eller hvad.

Det der ligger der er .itc filer. Du kan åbne dem i f.eks.
GraphicConverter, hvor du kan se dine album artworks. Og dem mister du,
hvis du sletter dem.
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 01-10-11 12:48

> Det der ligger der er .itc filer. Du kan åbne dem i f.eks.
> GraphicConverter, hvor du kan se dine album artworks. Og dem mister du,
> hvis du sletter dem.

Nu ved jeg hvad det er. Tak for svar - jeg holder fingrene væk.

Michael C.