Slette på iPhone?
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 30-09-11 20:02

Hej

Normalt når jeg skal ha ryddet ud i de apps jeg har prøvet fra AppStore på
min iPhone 4, så har jeg før bare kunne holde fingeren på skærmen til de
begyndte at "dingle", hvorefter jeg så trykkede på det lille kryds i
hjørnet af de apps jeg ville af med. Med der er ikke længere noget kryds,
så hvordan dælen sletter jeg overflødige apps???

H.

Fra : Langgaard

Dato : 02-10-11 01:56

On 30 Sep., 21:01, Henrik, Silkeborg <address...@invalid.invalid>
wrote:
> [...]
> hjørnet af de apps jeg ville af med. Med der er ikke længere noget kryds,
> så hvordan dælen sletter jeg overflødige apps???

Hej

Jeg sletter apps i "programmer" i iTunes, og så synkroniserer jeg

--
Langgaard

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 02-10-11 10:26

On 2011-10-02 07:56:05 +0000, Langgaard said:

> Hej
>
> Jeg sletter apps i "programmer" i iTunes, og så synkroniserer jeg

Det virker.

Måske Apple har valgt denne måde fremfor at gøre det på iPhonen?

Lidt bøvlet når man er på ferie med ungerne og ikke kan tage flere film
og billeder, hvis nu man ikke havde sin MBP med (-:

Men det har man jo ((-:

H.

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 02-10-11 10:25

On 30 Sep 2011 19:01:31 GMT, <Henrik Silkeborg> wrote:
> [...]
> hjørnet af de apps jeg ville af med. Med der er ikke længere noget kryds,
> så hvordan dælen sletter jeg overflødige apps???

Så fremt det ikke er programmer som følger med systemet så lar det seg
kanskje løse etter en omstart av telefonen?

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 02-10-11 14:35

On 2011-10-02 09:25:17 +0000, Tor Einar Samdahl said:

> Så fremt det ikke er programmer som følger med systemet så lar det seg
> kanskje løse etter en omstart av telefonen?

Er prøvet.

Er virker ikke.

Bruger iTunes Work Around til IOS 5 kommer (-:

Ender nok også med en iP5 ((-;

H.

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 02-10-11 10:31

On Sun, 2 Oct 2011 11:26:20 +0200, <Henrik Silkeborg> wrote:
> Måske Apple har valgt denne måde fremfor at gøre det på iPhonen?

Nei, det er nok bare et lokalt problem for deg. Apple er på vei til å
gjøre iOS uavhengig av iTunes.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 02-10-11 14:34

On 2011-10-02 09:30:35 +0000, Tor Einar Samdahl said:

> Nei, det er nok bare et lokalt problem for deg. Apple er på vei til å
> gjøre iOS uavhengig av iTunes.

Det lyder dælme godt (-:

H.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 02-10-11 13:38

Henrik, Silkeborg <address_is@invalid.invalid> writes:

> [...]
> hjørnet af de apps jeg ville af med. Med der er ikke længere noget kryds,
> så hvordan dælen sletter jeg overflødige apps???

De indbyggede kan ikke slettes. Er det sådan en du vil af med?

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 02-10-11 14:36

On 2011-10-02 12:37:32 +0000, Thorbjørn Ravn Andersen, 20111002 said:

> De indbyggede kan ikke slettes. Er det sådan en du vil af med?

Næe, det er det ikke, det er de forskellige jeg har haft på prøve.

H.