Importere kontakter til Live Mail
Fra : Ivar

Dato : 30-09-11 17:14

Er der nogen muligheder for at indlæse en csv-fil eller ligende
med kontakter i Live Mail?

Ivar Magnusson

Fra : Pico

Dato : 30-09-11 17:40

Den 30-09-2011 18:14, Ivar skrev:
> Er der nogen muligheder for at indlæse en csv-fil eller ligende
> med kontakter i Live Mail?

Nu bruger jeg Thunderbird fordi jeg ikke var tilfreds med Live Mail,
men da jeg startede med Live Mail mener jeg jeg valgte importere og så
csv fil
fra OE.

--
MVH
Pico

Fra : Ivar

Dato : 01-10-11 21:54

Ivar skrev:

> Er der nogen muligheder for at indlæse en csv-fil eller ligende
> med kontakter i Live Mail?

Jeg fandt en løsning. Man skal melde sig til, for at få muligheden
for at læse csv-filer.

Det live-koncept er noget underligt noget. Det er hverken rigtigt
web-baseret, eller rigtigt lokalt.

Ivar Magnusson