ændring af navn
Fra : Tommy Jacobsen

Dato : 30-09-11 09:10

Hejsa. Er der nogen ved hvorfor en vedhæftet pdf-fil ændre navn mellem
afsender fra et bestemt domæne og til mig på mit domæne. Det sker ikke hvis
samme fil sendes fra et andet domæne.
På forhånd tak.
Tommy Jacobsen

Fra : Cykelsmeden

Dato : 30-09-11 09:29

Den 30-09-2011 10:10, Tommy Jacobsen skrev:
> [...]
> afsender fra et bestemt domæne og til mig på mit domæne. Det sker ikke
> hvis samme fil sendes fra et andet domæne.

Hvis filen inderholder karakterer udenfor 7bit ascii og afsenders OS/
mailsystem bruger andet karaktersæt (ie Mac), kan dette ske

//finn

Fra : Tommy Jacobsen

Dato : 30-09-11 09:35

hejsa