Nu film på iTunes Store DK
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 28-09-11 16:06

Der er endnu ikke en film-afd. men man kan søge efter titler. Det koster
kr. 29,- at leje.

Så skal der fyres op under AppleTV2

--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 28-09-11 16:30

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Der er endnu ikke en film-afd. men man kan søge efter titler. Det koster
> kr. 29,- at leje.
>
> Så skal der fyres op under AppleTV2

Som har HD titler til kr. 39,-

Mon man kan forvente danske undertekster?

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 28-09-11 16:33

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Mon man kan forvente danske undertekster?

Nå, det stod i FAQ'en http://support.apple.com/kb/HT1657

"Some movies do have subtitles and/or closed captioning. Movies
containing subtitles will be noted either in the movie title, or within
the Plot Summary of the movie. Those that have closed captioning will
have the Closed Captioning logo on the movie page."

Mindre opmuntrende.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 28-09-11 17:42

On 2011-09-28 15:32:50 +0000, Martin Bredthauer said:

> [...]
> the Plot Summary of the movie. Those that have closed captioning will
> have the Closed Captioning logo on the movie page."

Hvad dælen er "Closed Captioning"?

H.

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-11 17:48

Hej,

> Hvad dælen er "Closed Captioning"?

Closed refererer til, at du kan slå undeteksterne fra.

Captioning refererer til, at det er tekster for høre-hæmmede, hvorimod
subtitles anvendes om tekster for hørende.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 28-09-11 16:42

On Wed, 28 Sep 2011 17:29:56 +0200, <Martin Bredthauer> wrote:

> Som har HD titler til kr. 39,-
>
> Mon man kan forvente danske undertekster?

https://skitch.com/paljoakim/fh1qr/blackswan

Det er 'Norwegian' som er innsirklet, men du ser jo 'Danish' der også.

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 28-09-11 17:31

Tor Einar Samdahl <teisam@online.no.vil.itj.ha.no.spam> wrote:

> Det er 'Norwegian' som er innsirklet, men du ser jo 'Danish' der også.

Ja! Men der er langt i mellem dem... endnu

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-09-11 16:51

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Der er endnu ikke en film-afd. men man kan søge efter titler. Det koster
> kr. 29,- at leje.
>
> Så skal der fyres op under AppleTV2

Men udvalget er midlest talt misserabelt ...

/thomas

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 28-09-11 17:31

> Men udvalget er midlest talt misserabelt ...

Lidt i stil med den gang cd og dvd kom på markedet. Det var ikke altid
det man ku' få man ville se og omvendt, men man købte jo alligevel

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-09-11 17:34

> Lidt i stil med den gang cd og dvd kom på markedet. Det var ikke altid
> det man ku' få man ville se og omvendt, men man købte jo alligevel

Misserabelt i forhold til hvad du kan få i US Store ...

Derudover mangler vi stadig TV serier som er det jeg er storforbruger af

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 28-09-11 18:50

> Men udvalget er midlest talt misserabelt ...

Så længe de ikke har annonceret det er der vel plads til forbedring?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-09-11 19:18

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110928 <nospam0002+20110928@gmail.com> wrote:

> Så længe de ikke har annonceret det er der vel plads til forbedring?

joooh jow ... jeg er bare sur og gaven og vil have det hele nu ;)

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 28-09-11 19:34

> joooh jow ... jeg er bare sur og gaven og vil have det hele nu ;)

Så må du i den tyske butik. Så kan du også få Hände Hoch og det hele!

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-09-11 23:36

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Der er endnu ikke en film-afd. men man kan søge efter titler. Det koster
> kr. 29,- at leje.
>
> Så skal der fyres op under AppleTV2

Sø'rme så. Det tog lige lidt tid af finde det, men så fandt jeg på at
søge med "Harry", og Harry Potter er jo alle steder. Hvor meget fylder
egentlig sådan en helt almindelig film som f.eks. Mulan? Er det flere
GB, vi taler om? Og hvor er det meningen, man skal gøre af de film, man
efterhånden samler sammen? Skal det bare være på store harddiske? Det er
vel ikke i tidens ånd at brænde en DVD med dem
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-09-11 23:44

> [...]
> efterhånden samler sammen? Skal det bare være på store harddiske? Det er
> vel ikke i tidens ånd at brænde en DVD med dem

Nå OK, det var et dumt spørgsmål. Størrelsen står der jo. Så skal jeg
bare finde ud af, hvor man ser, om filmene er danske eller har danske
tekster. Her hos os er film mest noget, børnene ser. Tænk, de har endda
den originale Wille Wonka og chokoladefabrikken. Den kunne egentlig være
sjov at se for at sammenligne med den nye. Jeg læste engang, at de
støvsugede hele Europa for dværge. Mange af dem kunne slet ikke engelsk.
Dengang kunne man jo ikke bare lade en computer kopiere alle
oompa-loompa'erne.
Betyder det så, at AppleTV 2 kommer til Danmark?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-09-11 09:19

> [...]
> Dengang kunne man jo ikke bare lade en computer kopiere alle
> oompa-loompa'erne.
> Betyder det så, at AppleTV 2 kommer til Danmark?

Mon ikke det større billede bliver tydeligt den 4. oktober ?

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-10-11 21:03

> Betyder det så, at AppleTV 2 kommer til Danmark?

Jeg kan se, at det nu er blevet offentliggjort, at Danmark og en række
andre lande får AppleTV 2 på tirsdag.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 29-09-11 21:49

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Betyder det så, at AppleTV 2 kommer til Danmark?

Den bliver solgt i Add+ (Dixon's) i Kastrup Lufthavn. Jeg så, at de
havde et par stykker tilbage i tirsdags.

--
Thomas Bjorn Andersen - Quis custodiet ipsos custodes?
tba@gen-v.net +++ATH

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-09-11 22:18

Thomas Bjorn Andersen <thomas@gen-v.net> wrote:

> Den bliver solgt i Add+ (Dixon's) i Kastrup Lufthavn. Jeg så, at de
> havde et par stykker tilbage i tirsdags.

Jeg vil straks købe en billet til Mallorca, så jeg kan komme ind i
afgangshallen
Jeg spurgte egentlig mere af almen interesse. Det er jo lidt specielt,
at man ikke kan købe et af Apples produkter her i landet så længe efter
lanceringen. Men falder jeg lige over et, kan jeg nok godt finde på at
købe det.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-09-11 22:20

> [...]
> at man ikke kan købe et af Apples produkter her i landet så længe efter
> lanceringen. Men falder jeg lige over et, kan jeg nok godt finde på at

Det er nok billiegere bare at købe på Amazon ...

Med mindre du alligevel skal til Mallorca ?

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 29-09-11 22:20

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Jeg vil straks købe en billet til Mallorca, så jeg kan komme ind i
> afgangshallen

Måske har Cimber Air en billig retur til København? Er det ikke nok?

> [...]
> at man ikke kan købe et af Apples produkter her i landet så længe efter
> lanceringen. Men falder jeg lige over et, kan jeg nok godt finde på at

Kan være det kommer nu. Men der er jo nogen der importerer og sælger,
fx shg.

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-09-11 22:25

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110929 <nospam0002+20110929@gmail.com> wrote:

> Måske har Cimber Air en billig retur til København? Er det ikke nok?

Nu ved jeg ikke helt, hvad det er for en butik, du taler om, men
indenrigs bruger en andne terminal.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-11 13:40

Den 29/09/11 23.24, Henrik Münster skrev:

> Nu ved jeg ikke helt, hvad det er for en butik, du taler om, men
> indenrigs bruger en andne terminal.

SHG er fusioneret med Proshop, så det er der du skal lede:
http://kortlink.dk/9nsz

--
Mvh. Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar.

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 29-09-11 22:41

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Nu ved jeg ikke helt, hvad det er for en butik, du taler om, men
> indenrigs bruger en andne terminal.

Du kan frit gå mellem udenrigs og indenrigs (med forbehold for
toldkontrollen).

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 30-09-11 09:33

http://www.eplehuset.dk/produkt/2777_apple-tv.aspx