MacBook Pro
Fra : dan

Dato : 26-09-11 06:15

Kan købe en MacBook Pro 13" i Expert (og andre steder) for 8500,-. Hos
Apple koster den 8990,-. Hvordan kan jeg vide om det er den samme,
eller ikke. I Expert er typebetegnelsen MC700, på Apples hjemmeside
kan jeg ikke finde en typebetegnelse.

/dan

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 26-09-11 13:55

dan <ebbega@gmail.com> wrote:

> [...]
> Apple koster den 8990,-. Hvordan kan jeg vide om det er den samme,
> eller ikke. I Expert er typebetegnelsen MC700, på Apples hjemmeside

MC700LL/A er den mindste af de nye modeller.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-09-11 17:26

dan <ebbega@gmail.com> wrote:

> [...]
> Apple koster den 8990,-. Hvordan kan jeg vide om det er den samme,
> eller ikke. I Expert er typebetegnelsen MC700, på Apples hjemmeside

Jo, når du bruger online Apple store så står modelnummer faktisk i
URL'en:

<http://store.apple.com/us/configure/MC700LL/A?select=select&product=MC7
00LL%2FA&mco=MjEyOTY3NTg>

her f.eks.: MC700LL

/thomas

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 26-09-11 17:38

On Mon, 26 Sep 2011 18:26:09 +0200, <Thomas von Hassel> wrote:

> Jo, når du bruger online Apple store så står modelnummer faktisk i
> [...]

Også når du har lagt produktet i handlekurven.

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : Lyrik

Dato : 28-09-11 22:44

Den 26/09/11 14.15, dan skrev:
> [...]
> Apple koster den 8990,-. Hvordan kan jeg vide om det er den samme,
> eller ikke. I Expert er typebetegnelsen MC700, på Apples hjemmeside
Hvis du er medlem af Macbruger-klubben-macbruger.dk så kan du få 8% i
FONA Lyngby Storcenter afd. altså 8.279,-
Er du yderligere medlem af Forbrugsforeningen kan du få yderligere 4% på
betalingen, ved brug af deres kort.(sidst jeg så efter)-altså -331,-
Slut 7948,-

MvH
Jens