Mac på Windowsdomæne
Fra : Henry Vest

Dato : 23-09-11 14:35

Jeg har 12 mac'er der er meldt ind på et windows-domæne. Og det virker -
sommetider! Til andre tider kan man ikke logge ind. Er der nogen der har
noget erfaring med det, og noget bud på hvor fejlen kan ligge?

Henry Vest

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-09-11 14:37

Henry Vest <hv@ghf.dk> wrote:

> Jeg har 12 mac'er der er meldt ind på et windows-domæne. Og det virker -
> sommetider! Til andre tider kan man ikke logge ind. Er der nogen der har
> noget erfaring med det, og noget bud på hvor fejlen kan ligge?

Det er en videnskab for sig ... og jeg vil anbefale at du kontakter
nogen der ved hvad de laver. Det er en af den slags ting der _ikke_ bare
kan ordnes over et par usenet posts ...

/thomas

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 24-09-11 04:06

Det er muligt, at den fornødne viden findes i denne gruppe, men der
skal bruges en nærmere beskrivelse. At det ikke virker, er en
lillebitte smule for generelt...
Vh Jens

Fra : Henry Vest

Dato : 26-09-11 14:43

On 24-09-2011 12:06, Jens Rasmussen wrote:
> Det er muligt, at den fornødne viden findes i denne gruppe, men der
> skal bruges en nærmere beskrivelse. At det ikke virker, er en
> lillebitte smule for generelt...

Det kan jeg godt se ... Men problemet er, at jeg ikke ved mere! Til
tider kan man bare ikke logge ind, andre gange kan man.

--
Henry Vest

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-11 15:20

Hej,

> Det kan jeg godt se ... Men problemet er, at jeg ikke ved mere! Til
> tider kan man bare ikke logge ind, andre gange kan man.

Kig i logfiler/EventViewer på klienter og servere, både når det virker
og ikke virker.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/