Gemme eller det markerede som PDF
Fra : Kurt Hansen

Dato : 20-09-11 06:28

Æble-P åbner printdialogen. Hvis jeg har markeret en tekst, f.eks. på en
hjemmeside, får jeg mulighed for at vælge "Kun det markerede".

Det virker bare ikke i Mail; her er mulighederne berænsede. Og ja ...
jeg har godt set PDF-knappen forneden til venstre, men igen er der ikke
mulighed for kun at medtage det markerede.

Jeg har nu installeret CUPS-PDF, som jo skulle simulere en printer, men
også lige præcist i mail, opfører den sig lige som alt det andet.

Hvorfor kan jeg ikke vælge at udskrive eller gemme en /markeret/ tekst i
en mail?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 20-09-11 07:59

On Tue, 20 Sep 2011 07:28:24 +0200, <Kurt Hansen> wrote:
> Æble-P åbner printdialogen. Hvis jeg har markeret en tekst, f.eks. på en
> hjemmeside, får jeg mulighed for at vælge "Kun det markerede".

Basert på testing er dette et alternativ Firefox har lagt inn i sin
printdialog. Finner den ikke i Chrome eller Safari.

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : Kurt Hansen

Dato : 20-09-11 09:10

Den 20/09/11 08.58, Tor Einar Samdahl skrev:

> Basert på testing er dette et alternativ Firefox har lagt inn i sin
> printdialog. Finner den ikke i Chrome eller Safari.

Aha, jeg skal altså bare være glad for, at det trods alt kan lade sig
gøre i FF. Det er ikke en almindelig feature.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Heine Svendsen

Dato : 20-09-11 10:40

> Basert på testing er dette et alternativ Firefox har lagt inn i sin
> printdialog. Finner den ikke i Chrome eller Safari.

...fungerer også med Thunderbird

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030