Findes dette til iPhone?
Fra : Langgaard

Dato : 18-09-11 11:48

Hej

Jeg irriteres over at min GPS brugt i programmet Runkeeper, kan tømme
batteriet helt for strøm og derfor slukke telefonen, det er
selvfølgelig helt naturligt, men findes der noget software der kan
slukke for GPS'en ved f.eks. 20% resterende power på batteriet, evt.
med en alarm så man kan vælge at fortsætte med at logge tid og
distance, hvis man lyster det?

Turene i skoven på mtb er ikke helt ufarlige, derfor er det fint altid
at have strøm på telefonen, så man kan blive hentet

--
Langgaard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-09-11 18:58

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> [...]
> slukke for GPS'en ved f.eks. 20% resterende power på batteriet, evt.
> med en alarm så man kan vælge at fortsætte med at logge tid og

Ihvertfald ikke uden jailbreak og ninjatricks ..

/thomas

Fra : Langgaard

Dato : 18-09-11 12:11

On 18 Sep., 19:57, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> Ihvertfald ikke uden jailbreak og ninjatricks ..
>
> /thomas

Hej

Så må de få fingrene ud, jeg savner også dagens aftaler fra kalenderen
på forsiden, ikke kun dem der er alarmsat.

--
Langgaard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-09-11 19:13

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> Hej
>
> Så må de få fingrene ud,

Det er nu mere applikations udviklerne der ikke har gjort dered job godt
nok ..

> jeg savner også dagens aftaler fra kalenderen
> på forsiden, ikke kun dem der er alarmsat.

Det kommer i iOS 5 ...

/thomas

Fra : J.K.Arning

Dato : 18-09-11 19:37

On 2011-09-18 18:10:33 +0000, Langgaard said:

> Så må de få fingrene ud

Skriv til udvikleren af programmet, det er muligt at gøre det ud fra
de API`er Apple stiller til rådighed for udviklerne.

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 18-09-11 19:15

> [...]

> slukke for GPS'en ved f.eks. 20% resterende power på batteriet, evt.
> med en alarm så man kan vælge at fortsætte med at logge tid og

Jeg har netop droppet brugen af Runkeeper fordi programmet konsekvent
gik ned når iOS viste advarsel om lav strøm. Måske var det slet ikke en
bug men en feature

--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 18-09-11 19:40

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> writes:

> Hej
>
> Jeg irriteres over at min GPS brugt i programmet Runkeeper, kan tømme
> batteriet helt for strøm og derfor slukke telefonen, det er

Det lyder som et oplagt ting at spørge dem der har lavet RunKeeper om.