Lille problem med Safari?
Fra : Langgaard

Dato : 18-09-11 11:36

Hej

Når jeg skal indlæse en ny side, går indlæsningen nogle gange i stå,
trykker jeg så på "indlæs den aktuelle side igen", så kommer siden
frem øjeblikkelig.

Er der noget i indstillingerne der kan udbedre dette lille
irritationsmoment?

Hvorfor kommer siden ikke frem i et hug første gang?

--
Langgaard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-09-11 18:58

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> [...]
> irritationsmoment?
>
> Hvorfor kommer siden ikke frem i et hug første gang?

Viser den bare en hvid side ?

/thomas

Fra : Langgaard

Dato : 18-09-11 12:08

On 18 Sep., 19:57, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> Viser den bare en hvid side ?
>
> /thomas

Hej

Nej, ventetiden tilbringes med at vise foregående/tidligere indlæste
side, altså den side den "står på"

--
Langgaard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-09-11 19:13

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> Hej
>
> Nej, ventetiden tilbringes med at vise foregående/tidligere indlæste
> side, altså den side den "står på"

det lyder som en DNS problem ... og ikke et generelt problem med Safari

/thomas

Fra : Langgaard

Dato : 18-09-11 13:42

Fra : Langgaard

Dato : 18-09-11 13:43

> det lyder som en DNS problem ... og ikke et generelt problem med Safari
>
> /thomas

Hej

Undskyld, DNS?

--
Langgaard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-09-11 20:52

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> Hej
>
> Undskyld, DNS?

Ja DNS. Når du taster en adresse ind skal den slåes op i "telefonbogen"
.... hvis den del er langsom så vil den stå og hænge ...

Normalt får din maskine dns oplysninger fra routeren, men din udbyder
kan have problemer eller også har nogen været forbi og har pillet i din
opsætning.

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 18-09-11 20:47

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> writes:

> Nej, ventetiden tilbringes med at vise foregående/tidligere indlæste
> side, altså den side den "står på"

Gælder det altid for alle sider, altid for nogen bestemte sider,
uforudsigeligt for hvor og hvornår? Altså, er der et mønster?

Fra : Langgaard

Dato : 20-09-11 02:07

On 18 Sep., 21:46, nospam0002+20110...@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen, 20110918) wrote:

> Gælder det altid for alle sider, altid for nogen bestemte sider,
> uforudsigeligt for hvor og hvornår?  Altså, er der et mønster?

Hej

Jeg så ikke noget mønster i det.

Det var fra udbyderen, nu er det fuld skrald på igen

--
Langgaard

Fra : Langgaard

Dato : 20-09-11 02:06

On 18 Sep., 21:52, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> Ja DNS. N r du taster en adresse ind skal den sl es op i "telefonbogen"
> ... hvis den del er langsom s vil den st og h nge ...
>
> Normalt f r din maskine dns oplysninger fra routeren, men din udbyder
> kan have problemer eller ogs har nogen v ret forbi og har pillet i din
> ops tning.
>
> /thomas

Hej

Det var udbyderen, nu er det fuld skrald på igen

--
Langgaard