quicktime problemer
Fra : jagge

Dato : 16-09-11 13:03

Hey

jeg har nogle klip som jeg bestemt mener jeg tidligere har kunne åbne i
Quicktime Player. Det kan jeg ikke mere men jeg kan åbne dem i Quicktime
Player 7 pro, som jeg også har installeret. Hvis jeg prøver at åbne i
quicktime player for jeg at vide at der mangler codec, men ingen
mulighed for at hente dem.

Jeg har prøvet at lave en systemopdatering uden effekt. Det er som sagt
en quicktime fil under codec står der m2s når jeg vælger vis info.

Jeg har brug for at beskære filen og det kan jeg ikke få lov til i
quicktime player 7 pro, og som sagt vil Quicktime player ikke åbne
filen, suk..

Hvad kan gøres ?

MVH

Jakob

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 16-09-11 15:37

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
>
> Jeg har brug for at beskære filen og det kan jeg ikke få lov til i
> quicktime player 7 pro, og som sagt vil Quicktime player ikke åbne

Mon ikke du mangler Apple MPEG2 Playback plugin? Reinstallér eller køb
det, hvis ikke du har det.
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : jagge

Dato : 18-09-11 16:27

Jesper Ørsted <shefan@hotmail.com> wrote:

> Mon ikke du mangler Apple MPEG2 Playback plugin? Reinstallér eller køb
> det, hvis ikke du har det.

jamen jeg har jo Lion. Har kigget hos Apple og det skule være en del af
pakken, kan ikke se at jeg kan geninstallere den.

MVH

Jakob

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 18-09-11 17:10

> [...]

> jamen jeg har jo Lion. Har kigget hos Apple og det skule være en del af
> pakken, kan ikke se at jeg kan geninstallere den.

MPEG2 playback plugin er *ikke* en del af pakken, det er købesoftware du
skal købe i Apple Store:
http://store.apple.com/dk/product/D2187DK/A?