Batteriskift i Ã…rhus
Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 16-09-11 08:07

Jeg er efterhånden ved at være nede på omkring en times batteritid på
min trofaste Macbook Pro 13" og overvejer at få et nyt batteri nu hvor
jeg lige har opgraderet ram og givet den en ny disk.

Nogen der ved hvad prisen er for at få udskiftet, og om der er et
autoriseret sted i Århus hvor man kan få det gjort mens man venter?

Fra : Lyrik

Dato : 16-09-11 09:34

Den 16/09/11 09.07, Thorbjørn Ravn Andersen, 20110916 skrev:
> [...]
>
> Nogen der ved hvad prisen er for at få udskiftet, og om der er et
> autoriseret sted i Århus hvor man kan få det gjort mens man venter?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Er det midt 2009 modellen? SÃ¥ har du vel set her:
http://www.ifixit.com/Guide/Installing-MacBook-Pro-13-Inch-Unibody-Mid-2009-Battery/1332/1

MvH
Jens

Fra : Erik Richard Sørens~

Dato : 16-09-11 09:54

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110916 wrote:
> [...]
>
> Nogen der ved hvad prisen er for at få udskiftet, og om der er et
> autoriseret sted i Århus hvor man kan få det gjort mens man venter?

Jeg véd ikke, hvad det vil koste, men Humac på Fredens Torv har nu fået
eget værksted, så de vil nok kunne klare det rimelig hurtigt nu, tingene
ikke længere skal sendes til Sjælland. Prøv at ringe 70215350 og hør...

mvh. Erik Richard

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 16-09-11 10:55

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> writes:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Er det midt 2009 modellen? SÃ¥ har du vel set her:
> http://www.ifixit.com/Guide/Installing-MacBook-Pro-13-Inch-Unibody-Mid-2009-Battery/1332/1

Jeg havde låget af i går, så det er ikke der problemet ligger.

Kender du nogen autoriserede værksteder?

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 16-09-11 11:34

On Fri, 16 Sep 2011 11:55:14 +0200, <Thorbjørn Ravn Andersen, 20110916> wrote:
> Kender du nogen autoriserede værksteder?

http://www.apple.com/dk/buy/locator/

Eplehuset ser ut til å være en Authorized Service Provider. Og Atea.

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"