Andet multimedie
bentjuul 3670
Den store Acrobat
Fra : Kurt Hansen

Dato : 16-09-11 07:31

Skal jeg absolut have den store akrobat for at udføre simple operationer
i en PDF?

Jeg skal bare slette nogle sider og/eller gemme en enkelt side som
selvstændig fil.

Gerne gratis eller billigt. Jeg kører Mac.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Max

Dato : 16-09-11 09:02

Hej Kurt

> Jeg skal bare slette nogle sider og/eller gemme en enkelt side som
> selvstændig fil.

PDFSam er suveræn til den slags opgaver, den er også gratis og
kan fåes med dansk sprogfil, og Mac er vidst også en mulighed.

http://www.pdfsam.org

--
Mvh Max

Fra : Kurt Hansen

Dato : 16-09-11 09:35

Den 16/09/11 10.02, Max skrev:
> Hej Kurt

> PDFSam er suveræn til den slags opgaver, den er også gratis og
> kan fåes med dansk sprogfil, og Mac er vidst også en mulighed.
>
> http://www.pdfsam.org

Den ser fin ud. Takker.
--
Venlig hilsen