webcam anbefaling?
Fra : Helge Hammer

Dato : 14-09-11 14:47

Mit Logitec QuickCam virker nogenlunde under Win XP, men med Mac OSX er
det kun mikrofonen, og da kun med masser af ekko og støj; kameraet duer
ikke (Macam 0.9.2).

Er der nogen derude der kan anbefale et godt webcam til Mac Pro MacOSX
10.7.1?

Fra : Helge Hammer

Dato : 15-09-11 16:03

Den 14/09/11 15.47, Helge Hammer skrev:
> [...]
> ikke (Macam 0.9.2).
>
> Er der nogen derude der kan anbefale et godt webcam til Mac Pro MacOSX

Nå, men nu har jeg set mig varm på et Logitech QuickCam® Vision Pro for
Mac®, så det bliver nok det jeg vil købe.

--
Helge. (Ikke den onde).

Fra : Michael Horn

Dato : 15-09-11 16:06

Helge Hammer <helge.hammer@elromail.dk> wrote:

> [...]
> ikke (Macam 0.9.2).
>
> Er der nogen derude der kan anbefale et godt webcam til Mac Pro MacOSX

Hvad med et brigt isight se spec her:
http://www.amazon.com/Apple-iSight-FireWire-Computers-M8817LL/dp/B0000AK
ACN

jeg har en liggende til 500,-