Rygte: iOS 5 frigives d. 10. oktober
Fra : Henrik Münster

Dato : 13-09-11 22:26

Jeg venter spændt på iOS 5 og især iCloud. Jeg faldt lige over et rygte
om, at iOS 5 frigives d. 10. oktober. Det er også på høje tid. Apple har
jo lovet, at det kom til efteråret, og med det vejr vi har haft, har det
været efterår længe.

<http://www.macrumors.com/2011/09/13/applecare-prepping-for-october-10th
-launch-of-ios-5/>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-09-11 22:32

> [...]
> om, at iOS 5 frigives d. 10. oktober. Det er også på høje tid. Apple har
> jo lovet, at det kom til efteråret, og med det vejr vi har haft, har det

Der er også denne:

<http://stupidapplerumors.com/apple-release-ios-5-gm-assemblers-during-w
eek-sept-23>

Men ærligt talt så må Apple gerne bruge lidt længere på at finpudse iOS
5.

/thomas

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 14-09-11 17:46

> [...]
> eek-sept-23>
>
> Men ærligt talt så må Apple gerne bruge lidt længere på at finpudse iOS

Jeg venter i al fald med at gøre noget til jeg har læst / hørt hvordan
andres dom lyder. Tør ikke andet efter Lion... Håber ikke det er det nye
niveau.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-09-11 18:05

<Henrik> wrote:

> Jeg venter i al fald med at gøre noget til jeg har læst / hørt hvordan
> andres dom lyder. Tør ikke andet efter Lion... Håber ikke det er det nye
> niveau.

Eh ... er Lion så slemt ?

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-09-11 21:25

> Eh ... er Lion så slemt ?

Overhovedet ikke, men folk er altid så bagstræberiske og kan ikke tåle
forandring. Jeg får godt nok jævnligt kernel panic (næsten hver dag),
men det er min antivirusprogram, der driller. Heldigvis har Apple jo
lavet Resume, så når computeren genstarter, åbner alle vinduer, som de
var ved kernel panic. Så bortset fra, at man skal vente et minut, er det
såmænd ikke noget problem. Og sådan er der så mange andre smarte
funktioner i Lion. Men det kan folk ikke tage. De VIL absolut have
Resume slået fra, men det er ikke så ligetil. Når man lukker sin Mac er
der altid hak i feltet med, at alle vinduer åbner, og det vil folk have
fjernet. Og sådan er det hele vejen igennem. I stedet for at tage imod
de nye funktioner, skal de straks modarbejdes, for sådan er man jo ikke
vant til, at det er. Det er ikke mit indtryk, at Lion er specielt
ustabilt. Der var lidt med WiFi i starten, men det skulle være rettet i
10.7.1.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-09-11 21:26

> Overhovedet ikke, men folk er altid så bagstræberiske og kan ikke tåle
> forandring. Jeg får godt nok jævnligt kernel panic (næsten hver dag),
> men det er min antivirusprogram, der driller.

Hvad med at få det fjernet ?

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-09-11 21:32

> Hvad med at få det fjernet ?

Det er jo meget godt, men nu har jeg jo betalt for programmet og for
virusopdateringer et år frem, så derfor vil jeg jo helst beholde det.
Jeg har trukket tiden lidt og håbet på, at der dukkede en løsning op
f.eks. i form af en opdatering. Jeg har brugt programmet i årevis uden
problemer. Desuden skal jeg også lige have tid til at sætte mig ind i,
hvordan man fjerner det. Der er ret mange småting installeret i systemet
med menupunkt i menulinien, automatisk skanner, overvågning af filer
osv. Jeg skal lige finde ud af, hvor afinstalleringsprogrammet er.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-11 21:56

Hej,

> Hvad med at få det fjernet ?

Nej da, Henrik er jo så bagstræberisk og kan ikke tåle forandring. Så
det bliver.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-09-11 19:34

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

> Nej da, Henrik er jo så bagstræberisk og kan ikke tåle forandring. Så
> det bliver.

Ha-ha. Som nævnt andetsteds har det mere at gøre med, at jeg har købt og
betalt for programmet. Det andet er, at det skal afinstalleres på den
rigtige måde, så alle smådele kommer med, og jeg har ikke lige haft tid
til at sætte mig ind i det. Jeg har efterhånden slået flere og flere af
de automatiske skanninger, overvågninger osv. fra, og det har bestemt
hjulpet. Jeg synes altså heller ikke, jeg har brokket mig noget særligt.
Jeg har blot nævnt problemet for at høre, om andre er ude for det samme.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Kent

Dato : 15-09-11 12:01

Den 14-09-2011, skrev Henrik Münster:
> [...]
> vant til, at det er. Det er ikke mit indtryk, at Lion er specielt
> ustabilt. Der var lidt med WiFi i starten, men det skulle være rettet i

Men tilgengæld tager min MacBook en evighed (for en Mac) om at starte.
Jeg tror egentlig, at min Lenovo med Window 7 starter lige så hurtigt
nu.

--

Kent