Ipad2
Fra : Me&My

Dato : 11-09-11 20:14

Hej i gruppen

Har købt en Ipad2, men kan ikke finde ud af at få filer fra min PC over i
den. Det drejer sig om nogle blade jeg har downloaded, og dem vil jeg gerne
føre over i min Ipad, så der er læsestof til flyveturen...Filerne er
forresten PDF filer og der stod under download at de kunne køres ipå Ipaden.

Vh.
Me&My

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 11-09-11 20:30

"Me&My" <dk.34@ofir.dk> writes:

> [...]
> vil jeg gerne føre over i min Ipad, så der er læsestof til
> flyveturen...Filerne er forresten PDF filer og der stod under download

Har du kylet dem over i iTunes?

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-11 20:55

Den 11/09/11 21.14, Me&My skrev:
> [...]
> gerne føre over i min Ipad, så der er læsestof til flyveturen...Filerne
> er forresten PDF filer og der stod under download at de kunne køres ipå

De skal gennem iTunes, altså bare trækkes over på iPad ikonet i iTunes.

Du skal have iBooks eller et andet program til at læse dem med på iPad'en.

--
Mvh. Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar.

Fra : Me&My

Dato : 12-09-11 18:15

Hehe, havde ikke oprettet ibooks, men det har jeg nu, og de er kørt over,
men hvordan kommer de så ind i Ipaden, hvis jeg sætter flueben i synkriser
bøger kommer der en meddelse med: Er du sikker på at du vil synkrnisere
bøger? alle sange film og tv udsendelser på Ipad bliver fjernet. Så her er
jeg lidt i tvivl om jeg tør trykke, hehe...
Det der dropbox lyder som en god ide...

Tak

Me&My

Fra : Me&My

Dato : 12-09-11 18:18

Har fundet ud af det...Tak for hjælpen...

Me&MY

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-11 22:18

On Sun, 11 Sep 2011 21:14:17 +0200, "Me&My" <dk.34@ofir.dk> wrote:

> [...]
>føre over i min Ipad, så der er læsestof til flyveturen...Filerne er
>forresten PDF filer og der stod under download at de kunne køres ipå Ipaden.

Du kunne jo bare smide dem i DropBox på din PC, og så åbne den på din
Ipad via DroBox til Ipad. Det gør jeg selv, og det fungerer helt
perfekt.