To ens klasser er der en smatere
Fra : Asger-P

Dato : 11-09-11 15:03

Hejsa

Jeg har disse i min css:

table.Kbd td {
border: 1px solid rgb(255,255,255);
padding: 2px;
}

..Kbd {
padding: 2px;
border: 1px solid rgb(255,255,255);
}

De bliver brugt på den samme tabel, kan man ikke arve eller
sådan noget ?

På forhånd tak
Venlig hilsen
Asger-P

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 11-09-11 15:16

On 11-09-2011 16:02, Asger-P wrote:

> [...]
> border: 1px solid rgb(255,255,255);
> }
>
> De bliver brugt på den samme tabel, kan man ikke arve eller

Du kunne selv finde ud af mange ting, ved at prøve

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://twitter.com/kechriste

Fra : Asger-P

Dato : 11-09-11 15:30

Hej Karl

On the: 11. of september-2011 At: 16:16 Karl Erik Christensen wrote:

> Du kunne selv finde ud af mange ting, ved at prøve

Et virkeligt anvendelig svar....

At du ikke har lyst til at svare, er helt fint.

Men jeg spørger altså fordi jeg gerne vil gøre det på
den rigtige måde.

Best regards
Asger-P

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 11-09-11 15:33

On 11-09-2011 16:30, Asger-P wrote:

> Et virkeligt anvendelig svar....
>
> At du ikke har lyst til at svare, er helt fint.
>
> Men jeg spørger altså fordi jeg gerne vil gøre det på
> [...]

Så skal De selv gøre en indsats Hr.

http://www.w3.org/TR/CSS2/cascade.html

Karl Erik.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-09-11 15:50

Asger-P skrev:

> Jeg har disse i min css:

> table.Kbd td {
> border: 1px solid rgb(255,255,255);
> padding: 2px;
> }

> .Kbd {
> padding: 2px;
> border: 1px solid rgb(255,255,255);
> }

Uanset hvor de bruges kan de kombineres sådan:

   .Kbd, table.Kbd td {
      border: 1px solid rgb(255,255,255);
      padding: 2px;
   }

Det giver specielt mening hvis det er afgørende at de er ens.

"rgb(255,255,255)" kan i øvrigt erstattes med "white".

--
Bertel

Fra : Birger Sørensen

Dato : 11-09-11 18:20

Efter mange tanker skrev Bertel Lund Hansen:
8X
> "rgb(255,255,255)" kan i øvrigt erstattes med "white".

eller #FFF eller #FFFFFF...

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Asger-P

Dato : 11-09-11 18:15

Hej Bertel

On the: 11. of september-2011 At: 16:50 Bertel Lund Hansen wrote:

> Uanset hvor de bruges kan de kombineres sådan:
>
>    .Kbd, table.Kbd td {
>       border: 1px solid rgb(255,255,255);
>       padding: 2px;
>    }