Office 2010
Fra : Me&My

Dato : 11-09-11 15:58

Hej i gruppen

Jeg har installeret Office 2010 pakken men kan ikke finde ud af hvordan jeg
kommer på nyhedsgrupperne? kan kun komme på i windows mail, og det er da
lidt bøvlet at skulle åbne to mailprogrammer får at læse mails og komme på
NG. Er der ikke en som kan fortælle mig måden?

Vh.
Me&My

Fra : Mogens

Dato : 11-09-11 16:06

Den 11-09-2011 16:58, Me&My skrev:
> [...]
> er da lidt bøvlet at skulle åbne to mailprogrammer får at læse mails og
> komme på NG. Er der ikke en som kan fortælle mig måden?

Der er ingen news i Office.

Mogens

Fra : kk

Dato : 11-09-11 16:34

Mogens frembragte:

> Der er ingen news i Office.

Nej, men prøv at se her:
http://www.mesnews.net/
det er et udmærket, gratis program til news.
Måske kunne du også bruge Outlook i officepakken.
mvh
kk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-09-11 16:48

kk skrev den 11-09-2011:
> det er et udmærket, gratis program til news.
> Måske kunne du også bruge Outlook i officepakken.

Du læste åbenbart ikke spørgsmålet ?

Spørgeren HAR et news-program, der fungerer OK, men ville gerne bruge
Oulook i Office-pakken, der IKKE har news.

Jan

Fra : Mogens

Dato : 11-09-11 17:08

Den 11-09-2011 17:33, kk skrev:
> [...]
> http://www.mesnews.net/
> det er et udmærket, gratis program til news.
> Måske kunne du også bruge Outlook i officepakken.

Nej, det vil jeg ikke se. Jeg mangler ikke noget.

Mogens

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-09-11 16:33

Me&My udtrykte præcist:
> der ikke en som kan fortælle mig måden?

Windows Mail er en klon af Outlook Express med et nyt navn og kan
bruges til både mail og news.

Outlook der er en del af Office pakken og kan bruges til mail,
kalender, opgavestyring m.v. - men IKKE news.

Så det er to ret forskellige programmer.

Jeg kender ikke Office 2010, men i gamle dage kunne man sætte Outlook
til at lave et menu-punkt med news, der åbnede Outllok Express inde fra
Outlook - jeg ved ikke om den mulighed findes stadigvæk......

Jan

Fra : Me&My

Dato : 11-09-11 20:07

Hej

Nemlig, det sidste outlook jeg havde kunne man gøre som Jan siger, men kan
ikke finde det i det nye 2010 håber der er en som kan hjælpe.

Vh.
Me&My

Me&My udtrykte præcist:

Fra : Cykelsmeden

Dato : 14-09-11 11:11

Den 11-09-2011 21:07, Me&My skrev:

> Nemlig, det sidste outlook jeg havde kunne man gøre som Jan siger, men
> kan ikke finde det i det nye 2010 håber der er en som kan hjælpe.

//finn
eller Thunderbird.
newsprogram, eks. Messnews
end at du finder et 3'part
Der er ingen anden hjælp

Fra : Carl Drud

Dato : 12-09-11 18:17

"Me&My" <dk.34@ofir.dk> writes:

> Nemlig, det sidste outlook jeg havde kunne man gøre som Jan siger, men
> kan ikke finde det i det nye 2010 håber der er en som kan hjælpe.

Men det var stadig to programmer omend OE var i "news only" uden mail
delen.

Jeg synes at have læst at kombinationen af Win 7 og Office 2010 er denne
metode ikke mulig mere.

I øvrigt er det god kutyme her i grupperne at svare under det citerede
og indsætte citattegn ">".

--
Carl