Andet multimedie
bentjuul 3670
PNG logo til EPS
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 09-09-11 19:50

Er der en fiks måde at lave et ensfarvet og rimelig enkelt logo i PNG format
om til EPS-format? Jeg fandt en gratis online version, der klarede det, men
resultatet var til gengæld ret dårligt (meget grovkornet). Hvad program kan
I anbefale og skal jeg evt. regne med at generere logoet helt forfra?

Lar

Fra : Henning Wangerin

Dato : 09-09-11 22:54

Den 09-09-2011 20:50, Lars Thomsen Nielsen skrev:
> [...]
> resultatet var til gengæld ret dårligt (meget grovkornet). Hvad program kan
> I anbefale og skal jeg evt. regne med at generere logoet helt forfra?

Den lette måde er vel

cat logo.png | pngtopnm | pnmtops | ps2epsi logo.eps

/H