Det skulle vel ikke være din pengepung som~
Fra : tkruse

Dato : 07-09-11 07:01

Det skulle vel ikke være din pengepung som advare Helle
Du som giver tiende
Hvad med os som betaler kirkeskat og meget mere
Og gerne vil betale mere
Nej Gud velsigne Helle

Fra : Lyrik

Dato : 07-09-11 17:28

Den 07/09/11 15.01, tkruse skrev:
> Det skulle vel ikke være din pengepung som advare Helle
> Du som giver tiende
> Hvad med os som betaler kirkeskat og meget mere
> Og gerne vil betale mere
> Nej Gud velsigne Helle
,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Vi har et demokrati med hemmelig afstemning og Gud ske lov for det. Glæd
dig over at de falske profeter må rase uden for valglokalerne.
Lyt til hvem de tordner imod og hvem de anbefaler. Så er det let at
vælge det der ligger så langt væk fra deres mening som muligt!

MvH
Jens

Fra : tkruse

Dato : 07-09-11 18:24

On 7 Sep., 18:27, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Lyt til hvem de tordner imod og hvem de anbefaler. Så er det let at
> vælge det der ligger så langt væk fra deres mening som muligt!

jeg har ikke rigtig forstand til at se hvad der virkeligt sker
men den gode tanker er vel at dele så lige som muligt
og det overasker mig meget at høre at en del hovedrige mennesker i
Europa er villige til at betale meget mere i skat
og jeg kan slet ikke forstå den ryst Kalle har fået fra himlen
jeg har selv fået svar fra himlen og jeg ved at det ikke var fra Gud
men det var nogle Kristne som prøvede kræfter med den spirituelle
ånd,,,jeg så det tydeligt
adlyd sagde stemmen,,,men samtidig så jeg en ting som fortalte mig
hvor stemmen kom fra
og jeg adlød ikke,,,men kom en dag senere
hvorfor kom du ikke sagde de,,de var fuldstændig sikre på at jeg ville
komme
men jeg viste at ordren kom fra nogle grønskoldninger som kaldte sig
Kristne og ikke fra Gud