Benny Hinn Drunk
Fra : tkruse

Dato : 07-09-11 07:06

Det som jeg har følt i den kristne ånd fortæller mig at dette er
sandhed

http://www.youtube.com/watch?v=FOPQ9Cxz5So&feature=related

Fra : Lyrik

Dato : 07-09-11 17:25

Den 07/09/11 15.05, tkruse skrev:
> Det som jeg har følt i den kristne ånd fortæller mig at dette er
> sandhed
>
> http://www.youtube.com/watch?v=FOPQ9Cxz5So&feature=related
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Og hvad så? Noa var også døddrukken ved en lejlighed. Når vi fremstår
som syndere, så fremstår vi sandfærdigt!

De skulle have hjulpet ham ud af scenen i stedet for at eksponere ham.

Benny Hinn er meget ægte i sin fremtræden og skjuler ikke sine
svagheder. Fri mig for de perfekte prædikanter!

MvH
Jens

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-09-11 17:30

Lyrik skrev i

> Benny Hinn er meget ægte i sin fremtræden og skjuler ikke sine
> svagheder. Fri mig for de perfekte prædikanter!

Benny Hinn er spiritist og har intet med kristendom at gøre.

--
Med venlig hilsen Andreas Falck
http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*

Fra : tkruse

Dato : 07-09-11 18:04

On 7 Sep., 18:24, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:
> Den 07/09/11 15.05, tkruse skrev:> Det som jeg har f lt i den kristne nd fort ller mig at dette er

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Og hvad s ? Noa var ogs d ddrukken ved en lejlighed. N r vi fremst r
> som syndere, s fremst r vi sandf rdigt!
>
> De skulle have hjulpet ham ud af scenen i stedet for at eksponere ham.
>
> Benny Hinn er meget gte i sin fremtr den og skjuler ikke sine
> svagheder. Fri mig for de perfekte pr dikanter!
>
> MvH
> Jens

din svaghed er at du ikke kan se ånden i det
jeg bære over med dine og Bennys svagheder
jeg kan heller ikke selv gå på vandet
ja jeg er i virkelig meget svag
og det hjælper at se Bennys styrke
som jo ikke er Bennys styrke
men en styrke som gives i Jesus navn
og jeg har aldrig hørt Benny nævne andet
men jeg synes nu også at Benny Hinn er lidt for barsk lige nu
i mine øjne køre han et skuespil lige nu
han overspiller sin rolle med det barske udtryk
noget jeg også har oplevet med en frikirke præst i Helsingør
han blev sat af kort tid efter mit besøg
men jeg håber nu at Benny Hinn overlever
det synes jeg der er brug for

Fra : Lyrik

Dato : 08-09-11 09:20

Den 08/09/11 02.03, tkruse skrev:

> din svaghed er at du ikke kan se ånden i det
> jeg bære over med dine og Bennys svagheder
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Tak for det Topper.

MvH
Jens

Fra : tkruse

Dato : 18-09-11 16:45

On 18 Sep., 18:29, "Andreas Falck" <dewn...@dewnull.dk> wrote:
> Lyrik skrev inews:4e679ad9$0$307$14726298@news.sunsite.dk

> Benny Hinn er spiritist og har intet med kristendom at gøre.

> [...]

siger Jesus ikke,,alt hvad i beder om i mit navn vil jeg give jer
og kan du ikke høre hvilket navn Benny Hinn bruger

Fra : Andreas Falck

Dato : 19-09-11 17:40

tkruse skrev i

> siger Jesus ikke,,alt hvad i beder om i mit navn vil jeg give jer
> og kan du ikke høre hvilket navn Benny Hinn bruger

Benny Hinn misbruger både kristennavnet og Jesu navn.

Jesus siger også ganske tydeligt at det ikke er alle der gør store gerninger
og helbredelser m.v. i "Jesu navn" som han vil kendes ved.

Benny Hinn er spiritist og påstår at have kontakt med afdøde mennesker og
påstår at få sin "salvelse" fra en afdød spiritist. - Alt sådant er i
direkte modsætning til det Bibelen lærer.

Alene af den grund skal vi forkaste Benny Hinn og betragte ham som en falsk
profet og som sendebud for Djævelen.

Fra : tkruse

Dato : 19-09-11 17:14

On 19 Sep., 18:39, "Andreas Falck" <dewn...@dewnull.dk> wrote:
> [...]
> direkte modsætning til det Bibelen lærer.
>
> Alene af den grund skal vi forkaste Benny Hinn og betragte ham som en falsk

Benny Hinn giver håb og du giver håbløshed
Benny Hinn viser folk at der noget om snakken,,ham Jesus er vist sand
men du lukker døren for mange og til sids sikkert for dig selv

Fra : Andreas Falck

Dato : 20-09-11 13:43

tkruse skrev i

> Benny Hinn giver håb og du giver håbløshed
> Benny Hinn viser folk at der noget om snakken,,ham Jesus er vist sand
> men du lukker døren for mange og til sids sikkert for dig selv

Da du selv tilhører gruppen af diverse newage-troende er du næppe den rette
til at udtale dig om hvad kristendom er.

Det er en kendsgerning at Benny Hinn fører spiritistisk lære og at han
praktiserer spiritisme.

Og dermed er en falskner og løgner når han påstår sig at være kristen og
forkynde et kristent budskab. Jesus selv advarer os mod fuskere som Benny
Hinn.

Fra : tkruse

Dato : 20-09-11 15:23

On 20 Sep., 14:42, "Andreas Falck" <dewn...@dewnull.dk> wrote:
> [...]
> forkynde et kristent budskab. Jesus selv advarer os mod fuskere som Benny

at Benny Hinn fører spiritistisk lære,,,det kan jeg ikke få øje
på,,,men jeg ser folk få deres hørelse og meget mere igen i JESUS navn
newage har jeg aldrig beskæftiget mig med,,,men jeg undre mig da over
himlens 12 porte med vær deres krystal
ja der er meget i biblen jeg ikke har forstand på,,som,,de fik et
usigeligt navn skrevet på deres pande
jeg har fordi
jeg søger at forstå det
en anelse om vad det betyder
og det kan jeg på ingen måde diskutere med dig