Handlingen er blevet annuleret....
Fra : Per Andreasen

Dato : 07-09-11 14:53

I min Microsoft Outlook 2007 får jeg følgende meddelelse, når jeg forsøger
at åbne eller gemme f.eks. en vedhæftet pdf-fil: "Handlingen er blevet
annuleret pga. begrænsninger på computeren. Kontakt systemadministratoren."

Hvad er det for nogle begrænsningen? Hvordan fjerner jeg dem?
Jeg er min egen systemadministrator.

På forhånd tak for hjælpen Per Andreasen