macupgrade belgien
Fra : tina holm

Dato : 07-09-11 13:15

skulle jo ha' et nyt batteri til min 17" alu g4

bestilte hos macupgrade belgien mandag kl. 14:34, pris ca. 740 dkr incl
levering - levering 3-5 arbejdsdage

og var lidt bekymret, for der kom ingen ordrebekræftelse, ingen
betalingskvittering, ingen trackingnummer...

men så idag, kl 14, bankede en sød ung mand på døren og afleverede pakken

så det kan man altså godt

/tina

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-09-11 13:20

tina holm <tina@nehaia.dk> wrote:

> [...]
> betalingskvittering, ingen trackingnummer...
>
> men så idag, kl 14, bankede en sød ung mand på døren og afleverede pakken

Det var da rart :)

Et helt andet spørgsmål, og nu bliver jeg nok korsfæstet af f.eks. Erik,
men hvorfor bruger du penge på at holde en så relativt gammel maskine i
live ?

/thomas

Fra : tina holm

Dato : 07-09-11 15:03

On 2011-09-07 14:19:30 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> [...]
>

> Et helt andet spørgsmål, og nu bliver jeg nok korsfæstet af f.eks. Erik,
> men hvorfor bruger du penge på at holde en så relativt gammel maskine i

nemt nok, thomas - jeg er en fattigrøv

har lige købt den formedelst 1500 og to gamle powerbooks

og så passer den fint til mine ligeså gamle programmer

/tina

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 07-09-11 15:33

tina holm wrote:
> [...]
> betalingskvittering, ingen trackingnummer...
>
> men så idag, kl 14, bankede en sød ung mand på døren og afleverede pakken

Kunne se ud, de følger samme politik som OWC, der først trækker pengene,
når varen er afsendt, men de burde nu lige sende en ordrebekræftelse -
så'n for en syns skyld.

Jeg har ikke selv handlet med dem - endnu, - men har handlet nogle gange
med tyske firmaer og heller ikke fået ordrebekræftelse, men varerne er
altid kommet frem...

mvh. Erik Richard

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-09-11 20:41

> [...]

> betalingskvittering, ingen trackingnummer...
>
> men så idag, kl 14, bankede en sød ung mand på døren og afleverede pakken

Du har set efter i din mappe med spam, at e-mail fra firmaet ikke er
endt der? Det sker ikke sjældent. Jeg har lige været ude for, at to
e-mail fra UPS, om noget jeg havde købt, røg i spam-mappen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : tina holm

Dato : 07-09-11 21:51

On 2011-09-07 21:40:59 +0200, henrik@muenster.dk (Henrik Münster) said:

> Du har set efter i din mappe med spam, at e-mail fra firmaet ikke er
> endt der? Det sker ikke sjældent. Jeg har lige været ude for, at to
> e-mail fra UPS, om noget jeg havde købt, røg i spam-mappen.

har ingen automatisk spammappe, så der kan de ikke være

/tina