Store og små bogstaver byttes om (VMware).
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 06-09-11 17:39

Hejsa.

Pludselig (lige nu efter års kørsel) når jeg kører PC med VMware på min
MBP byttes om når jeg skriver.
Shift=små bogstaver, ikke shift=store bogstaver.
Det samme med shift låst. Aktiv shift=små bogstaver ikke aktiv
shift=store bogstaver.
Der er intet unormalt når MBP kører mac.

Hvad f.. er det. Kan man ændre funktionen på PC (og så må jeg vel være
kommet til at gøre det) og hvordan får jeg normale tilstande på PCen.

Michael C.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 06-09-11 17:55

michael-corfitsen@stofanet.invalid (Michael Corfitsen) writes:

> [...]
>
> Hvad f.. er det. Kan man ændre funktionen på PC (og så må jeg vel være
> kommet til at gøre det) og hvordan får jeg normale tilstande på PCen.

Vil gerne vove et bud på at det er væk efter en genstart af maskinen.

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 06-09-11 20:06

> Vil gerne vove et bud på at det er væk efter en genstart af maskinen.

Dit bud gav ej bonus.

Michael C.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 06-09-11 20:40

> Dit bud gav ej bonus.

Også af selve Mac'en, ikke bare vmwareinstansen?

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 06-09-11 20:43

> Også af selve Mac'en, ikke bare vmwareinstansen?

Helt ned til stikket ud af elselskabet.

Michael C.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 06-09-11 21:13

> Helt ned til stikket ud af elselskabet.

Og du har aftestet begge shift-taster?

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 07-09-11 06:18

> Og du har aftestet begge shift-taster?

Tja, her til morgen virker alt igen normalt.
Uforståligt for mig, men det er måske bare en af de lyksageligheder der
følger med vindåse.

Michael C.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 07-09-11 05:25

Den 06/09/11 18.38, Michael Corfitsen skrev:
> [...]
>
> Hvad f.. er det. Kan man ændre funktionen på PC (og så må jeg vel være
> kommet til at gøre det) og hvordan får jeg normale tilstande på PCen.

It's Not a Bug, It's a Feature!
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 07-09-11 07:22

> Tja, her til morgen virker alt igen normalt.
> Uforståligt for mig, men det er måske bare en af de lyksageligheder der
> følger med vindåse.

Det lyder i mine ører mere som et vmware problem. Men hvis det er gået
væk er du jo glad :)