Word 2010 + fontstørrelser
Fra : Peter

Dato : 06-09-11 04:59

Jeg er ved at lave et "skilt" i A4 format, men Word 2010 kan ikke
skrive i fontstørrelser som er større end 72 og det er for lidt. Jeg
mener at der har eksisteret en wordversion som kunne bruge fonte i op
til størrelse 128. Hvad kan jeg gøre for at få en større
fontstørrelse?

Vh
Peter

Fra : Jørn Linddal

Dato : 06-09-11 13:52

Den 06-09-2011 12:59, Peter skrev:
> [...]
> mener at der har eksisteret en wordversion som kunne bruge fonte i op
> til størrelse 128. Hvad kan jeg gøre for at få en større

I stedet for "drop down" listen, markerer du tallet i fontstørelsen og
skriver dine 128 - wupti nu skriver du i fontstørelse 128.
Mvh
Jørn

Fra : Peter

Dato : 07-09-11 10:26

On 6 Sep., 14:51, Jørn Linddal <j...@linddal.dk> wrote:
> [...]
>
> I stedet for "drop down" listen, markerer du tallet i fontstørelsen og
> skriver dine 128 - wupti nu skriver du i fontstørelse 128.

Hej Jørn
Det var næsten for nemt - tak for tippet.

Vh
Peter