ombytning af MacBook hvid model, der revne~
Fra : Heine Svendsen

Dato : 05-09-11 12:31

Min søn har en hvid MacBook fra 2006, som har de typiske
revner hele vejen rundt i kanten. Og den er så skæv i
kabinettet, at DVD'er ikke kan tages ud af DVD-drevet.
En privat reparatør har fortalt os, at den til enhver tid
kan blive repareret gratis af Apple, da det er en
konstruktionsfejl, men hos Apple Care (var det vist), siger
de at det er for sent.

Er der nogen, der ved, om den stadig kan repareres/byttes
gratis eller om det faktisk er for sent?
Den er købt brugt for 2 år siden og den originale faktura
fra butikken er væk.
Den private reparatøren sagde, at man ikke behøver regningen(!)

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-09-11 14:11

Heine Svendsen <hs@SletdettEindigo2.dk> wrote:

> [...]
> fra butikken er væk.
> Den private reparatøren sagde, at man ikke behøver regningen(!)

Når Apple laver et tilbagekald eller en reperation udenfor garanti er
der som regel et vist tidsrum hvor man har den mulighed ... normal 1-2
år ....

Hvis du har snakket med Apple og de siger at det er for sent så er det
løb kørt... man kan selvfølgelig prøve igen og snakke med en anden...

/thomas