Eurosportplayer virker ikke under 10.7 Lio~
Fra : Henrik Münster

Dato : 05-09-11 00:14

Jeg har lige købt Eurosportplayer for at kunne se Wozniacki spille, da
vi her i weekenden var ovre hos mine forældre, der ikke kan se Eurosport
2. Det virkede fint på en af vores MacBook Pro, vi havde med. Den kører
stadig Snow Leopard. Da jeg nu kom hjem, ville jeg prøve det på min
iMac, som har 10.7 Lion installeret. Det virker ikke. Der er bare sort
skærm. Jeg har naturligvis installeret Silverlight, som man skal, og der
kommer heller ikke nogen fejlmeddelelser. Nogen idéer til, hvad der kan
være galt?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-09-11 07:18

> [...]
> skærm. Jeg har naturligvis installeret Silverlight, som man skal, og der
> kommer heller ikke nogen fejlmeddelelser. Nogen idéer til, hvad der kan

Er det sidste nye udgave af silverlight ? .. jeg havde lidt bøvl med
Viaplay som også bruger Silverlight indtil jeg tog nyeste version ..

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-09-11 15:21

> Er det sidste nye udgave af silverlight ? .. jeg havde lidt bøvl med
> Viaplay som også bruger Silverlight indtil jeg tog nyeste version ..

Når jeg går ind på Microsofts side med Silverlight, skriver den:

"The version of Silverlight installed is:
Silverlight 4 (4.0.60531.0)

You are ready to use Microsoft Silverlight"

Det betyder vel, at jeg har den nyeste version. Jeg kan heller ikke
finde nogen knap til download.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-09-11 19:26

> [...]
>
> You are ready to use Microsoft Silverlight"
>
> Det betyder vel, at jeg har den nyeste version. Jeg kan heller ikke

Ja, det er den samme jeg har ...

klag til Eurosprt ... sig det virker fint for Viaplay ;)

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-09-11 21:49

> Ja, det er den samme jeg har ...
>
> klag til Eurosprt ... sig det virker fint for Viaplay ;)

Jeg læste lidt i Eurosports FAQ, som mest er til Windows. De anbefalede,
at man fjernede Silverlight og installerede det igen. Det prøvede jeg,
og nu virker Eurosportplayer. Så det var bare det, der skulle til.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-09-11 20:35

> Jeg læste lidt i Eurosports FAQ, som mest er til Windows. De anbefalede,
> at man fjernede Silverlight og installerede det igen. Det prøvede jeg,
> og nu virker Eurosportplayer. Så det var bare det, der skulle til.

Desværre virker det ikke i dag. Igen fjernede jeg Silverlight plug-in og
installerede den igen. Nu virker den atter. Det er bare lidt bøvlet,
hvis man skal installere den dagligt.
--
Henrik Münster
Esbjerg