Oplysninger om installerede programmer for~
Fra : Henrik Münster

Dato : 05-09-11 00:14

Jeg har lige opdaget, at mine programmer som f.eks. iWork ikke længere
står som installerede i App Store. Det gjorde de, før jeg opgraderede
til OS X 10.7 Lion. Nu står der i stedet bare prisen. Hvis App Store
ikke ved, at programmerne er installerede, så får man vel heller ikke
besked, når der er opdateringer.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 05-09-11 01:57

On Mon, 5 Sep 2011 01:13:49 +0200, <Henrik Münster> wrote:
> [...]
> til OS X 10.7 Lion. Nu står der i stedet bare prisen. Hvis App Store
> ikke ved, at programmerne er installerede, så får man vel heller ikke

Er iWork kjøpt via App Store?

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-09-11 15:24

Tor Einar Samdahl <teisam@online.no.vil.itj.ha.no.spam> wrote:

> Er iWork kjøpt via App Store?

Nej, men den har tidligere (før Lion) registreret, at iWork var
installeret.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-09-11 07:18

> [...]
> til OS X 10.7 Lion. Nu står der i stedet bare prisen. Hvis App Store
> ikke ved, at programmerne er installerede, så får man vel heller ikke

Den tager det jo fra dit Apple ID når du er logget ind ... kan være den
har glemt hvem du er ?

/thomas

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 05-09-11 15:27

On Mon, 5 Sep 2011 16:23:34 +0200, <Henrik Münster> wrote:

> Nej, men den har tidligere (før Lion) registreret, at iWork var
> installeret.

Da oppfører den seg korrekt nå. Du vil uansett får oppdateringene via
Software Update og ikke Mac App Store.