thunderbird 6
Fra : js

Dato : 03-09-11 08:27

> [...]
>
> Forøvrigt, dette er den forkerte gruppe til Thunderbird, den rette gruppe er dk.edb.internet.software.mail+news - jeg sætter XFUT til den gruppe, hvilket betyder, at svar på dette indlæg automatisk dirigeres derover.

Jeg vender tilbage, når der er nyt, men lige et par
spørgsmål: Hvilken version af Windows bruger du? Er det en
engelsk?
Bemærk, at nogle versioner reelt kan være engelske, selvom
de ser ud til at være danske. Det gælder Media

hvad er Media Center-versionerne?

På den bærbar er det Vista opdateret til Win 7.
På den Stationer er det Vista.
Fejlen har været på begge maskiner og det skulle være dansk (hedder det
ikke pre installeret)

Jørgen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-09-11 10:28

Den 03-09-2011 09:26, js skrev:

> hvad er Media Center-versionerne?

Microsoft lavede en særlig version af Windows XP, der kunne
agere mediacenter, altså styre tv-kanaler, film og musik.
Jeg ved ikke, om der er lavet tilsvarende med Vista og 7'eren.

Det specielle ved Media Center-versionen til XP er, at det
er en engelsk version, der har fået en dansk sprogpakke. Den
kan derfor rapportere forkert sprog til installerede programmer.

> På den bærbar er det Vista opdateret til Win 7.
> På den Stationer er det Vista.
> Fejlen har været på begge maskiner og det skulle være dansk
> (hedder det ikke pre installeret)

Prøv at følge tråden på MozillaDanmark (linket øverst). Du
kan skrive der uden at være tilmeldt. Der har allerede været
et forslag om at tjekke nogle ting, hvor der lige mangler
lidt ekstra oplysning om, hvordan man tjekker dem. Der
kommer sikkert en opfølgning.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om verdens første webcam og en ekstremt dyr kaffemaskine:

Fra : admin

Dato : 03-09-11 17:37

Kim Ludvigsen wrote:

> Microsoft lavede en særlig version af Windows XP, der kunne
> agere mediacenter, altså styre tv-kanaler, film og musik.
> Jeg ved ikke, om der er lavet tilsvarende med Vista og 7'eren.

Win7 Ultimate er med mediacenter

Fra : Mogens

Dato : 03-09-11 17:45

Den 03-09-2011 18:37, admin skrev:

> Win7 Ultimate er med mediacenter

Det har Premium og Pro versionerne også.

Mogens

Fra : Pico

Dato : 03-09-11 18:00

Den 03-09-2011 18:44, Mogens skrev:

> Det har Premium og Pro versionerne også.

Jeg har Home verisionen og der er Mediacenter også. Jeg bruger det ikke
da jeg har eyeTV hybrid, men jeg prøvede lige at starte det, virker
tilsyneladende fint.

--
MVH
Pico

Fra : Mogens

Dato : 03-09-11 19:13

Den 03-09-2011 19:00, Pico skrev:

> Jeg har Home verisionen og der er Mediacenter også. Jeg bruger det ikke
> da jeg har eyeTV hybrid, men jeg prøvede lige at starte det, virker
> tilsyneladende fint.

Det er det samme. Den hedder Home Premium

Mogens

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-09-11 19:16

Den 03-09-2011 20:13, Mogens skrev:

> Det er det samme. Den hedder Home Premium

Er der nogen af jer der ved, om det er lavet på samme måde
som Media Center-versionen af XP? Altså med en engelsk
Windows med en sprogpakke i stedet for en rigtig dansk Windows.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Imponér familie og venner med ny viden om danske ord og

Fra : Mogens

Dato : 03-09-11 19:22

Den 03-09-2011 20:16, Kim Ludvigsen skrev:

> Er der nogen af jer der ved, om det er lavet på samme måde som Media
> Center-versionen af XP? Altså med en engelsk Windows med en sprogpakke i
> stedet for en rigtig dansk Windows.

I Home Premium og Pro versionen skal/kan der ikke installeres sprogpakker.

I min Ultimate som er køb i UK (meget billigere en i DK) downloader man
en dansk sprogpakke til Windows for at det bliver på dansk. Og jeg har
ikke oplevet nogle problemer med sproget.

Mogens

Fra : js

Dato : 03-09-11 17:55

Tak for svarene