Excel: Mærker i hjørnet
Fra : Kurt G

Dato : 02-09-11 22:00

Jeg loader nogle data ind i et Excell-ark.
Ved alle tallene er der en lille trekant øverst i venstre hjørne!

Hvad betyder det?

Mvh Kurt

Fra : poul christensen

Dato : 03-09-11 08:45

Kurt G formulerede fredag:
> Jeg loader nogle data ind i et Excell-ark.
> Ved alle tallene er der en lille trekant øverst i venstre hjørne!
>
> Hvad betyder det?
Hvis du aktiver cellen med trekanten komer der en boks frem, som
angiver nogle muligheder, typisk at celleindholdet afviger fra
nabocellerne.

mvh poul christensen

Fra : Kurt G

Dato : 03-09-11 10:37

Tak for svaret.

Mvh Kurt

Fra : Kurt G

Dato : 03-09-11 10:43

> [...]
> Hvis du aktiver cellen med trekanten komer der en boks frem, som angiver
> nogle muligheder, typisk at celleindholdet afviger fra nabocellerne.

Det viste sig, at tallene var tekststreng.
De var importerede fra en database.

Mvh Kurt