Trådløst Soltastatur til Mac?
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 01-09-11 19:05

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-09-11 19:44

<Henrik> wrote:

> Nogen der har prøvet dette og vil anbefale det?
>
> http://www.logitech.com/da-dk/keyboards/keyboard/devices/wireless-solar-ke
> yboard-k750-mac

Nej, men jeg synes det er sjovt/sørgeligt at Logitec har kigget meget
grundtigt på Apple's orginale tastaturer da de skulle designe denne ...

/thomas

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 02-09-11 18:06

On 2011-09-01 18:43:56 +0000, Thomas von Hassel said:

> Nej, men jeg synes det er sjovt/sørgeligt at Logitec har kigget meget
> grundtigt på Apple's orginale tastaturer da de skulle designe denne ...
>

> /thomas

Ja, både og... Det virker til at Apple har så stor Succes at
konkurrenterne enten kopier (Lenovo, Logitech, Samsung) Apple, eller
smider håndklædet i ringen (HP).

Tror det på kort sigt er en god udvikling, men på lang sigt meget skidt.

H.

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 02-09-11 20:24

On Thu, 1 Sep 2011 20:43:56 +0200, <Thomas von Hassel> wrote:
> Nej, men jeg synes det er sjovt/sørgeligt at Logitec har kigget meget
> grundtigt på Apple's orginale tastaturer da de skulle designe denne ...

Tja, er det ikke like greit at de lager noe som ligner og passer inn
ellers?

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"