Forlængelse af trådløst netværk
Fra : Elle

Dato : 01-09-11 01:00

Hej Ð
Jeg har bygget om og fŒet l¾ngere fra router til mac. Kan det lade sig
g¿re at s¾tte en "rel¾-station" op halvvejs? AltsŒ en anden router, der
kan opfange et svagt signal og forst¾rke det til anden ende af huset.

Jeg en Airport Extreme og en Capsule (uden disk).

Hilsen Elle

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 01-09-11 05:25

Den 01/09/11 01.59, Elle skrev:
> [...]
> kan opfange et svagt signal og forst¾rke det til anden ende af huset.
>
> Jeg en Airport Extreme og en Capsule (uden disk).

Ja det kan man godt faktisk skal du blot Œbne dit Airport w¾rkt¿j og
k¿re en guide, og v¾lge at du vil udvide netv¾rket...

http://support.apple.com/kb/HT4145?viewlocale=da_DK

http://support.apple.com/kb/HT4259?viewlocale=da_DK

Fra : Elle

Dato : 01-09-11 11:15

On 2011-09-01 06:25:27 +0200, Henry Lerche Madsen
<henrylerchemadsen@mac.com> said:

> Ja det kan man godt faktisk skal du blot Œbne dit Airport w¾rkt¿j og
> k¿re en guide, og v¾lge at du vil udvide netv¾rket...

> [...]

Tak, skal du have. Det er l¾sning, der g¿r klog.
Elle

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 01-09-11 09:59

Henry Lerche Madsen <henrylerchemadsen@mac.com> writes:

> Ja det kan man godt faktisk skal du blot Œbne dit Airport
> w.rkt.j og k.re en guide, og v.lge at du vil udvide
> netv.rket...

Bemærk at "gensendelsen" tærer på båndbredden. Det er så kun et problem
hvis man flytter store filer eller ens internetforbindelse er meget
hurtig.