Pinsekirken bruges af mafiaen
Fra : Lars jensen

Dato : 01-09-11 17:07

Jeg sad og så France24 der havde et indslag om hvordan narkokarteller i
Mexico og Sydamerika bruger små pinsekirker til hvidvaskning af penge. Det
starter ofte med at store pengegaver tilbydes kirkerne og herefter går det
slag i slag.

Fra : Lars jensen

Dato : 02-09-11 10:42

www.france24.com/en/20110831-irene-storm-9-11-attacks-chile-protests-argentina-drugs-evangelical-church

Fra : Lyrik

Dato : 02-09-11 22:58

Den 01/09/11 18.06, Lars jensen skrev:
> [...]
> starter ofte med at store pengegaver tilbydes kirkerne og herefter går det

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det var ikke det jeg fik ud af indslaget. De omtalte de tusinder af
kirker som reddede unge ud af narkomisbrug, hvorefter de godtgjorde at
kun nogle af dem var regeringsmæssigt registrerede. Så kom de med et
eksempel på en kvinde der havde tilsluttet sig en kirke og som senere
viste sig at være narkokurer.
Og det var så det.

Hvor "slag i slag" kom fra må du vist forklare.

MvH
Jens

Fra : P.N.

Dato : 03-09-11 08:41

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> narkokurer.
> Og det var så det.
>
> Hvor "slag i slag" kom fra må du vist forklare.

Jens her er teksten som står forneden under linket til filmen

<citat>Finally we turn to Argentina to take a look at the evangelical
churches being preyed upon by Mexican drug cartels.<citatslut>

Undskyld men står der noget om at tusinder der er blevet reddet fra
stoffer?. I filmen næves det kort at unge reddes ud af misbrug, Ja men det
er ikke det som er historien!!. Historien er at pinsekirken visse steder nu
bruges af organiserede kriminelle. Hviket skal skal sættes i kontrast til
den benhårde kritik som pinsen selv komme med imod andre trossamfund. Tillad
mig at bemærke at pinsekirken også har gjort sig uheldigt bemærket i Nigeria
hvor pinsekirken kædes sammen med mord og mishandling af børn i forbindelse
med såkaldt djævleudrivelse.

Fra : tkruse

Dato : 02-09-11 20:53

On 1 Sep., 18:06, "Lars jensen" <ljen...@hotmail.com> wrote:
> Jeg sad og s France24 der havde et indslag om hvordan narkokarteller i
> Mexico og Sydamerika bruger sm pinsekirker til hvidvaskning af penge. Det
> starter ofte med at store pengegaver tilbydes kirkerne og herefter g r det
> slag i slag.

vi kender det jo alle,,vi ved det
men hvor bliver læren om den livgivende kilde af
hvorfor skal lære om livets vad overdøves konstant
hvorfor opgive den lære som virkeligt giver noget
vi ved godt hvad der gavner os
og vi ved hvad der skader os
at Mafiaen bruger Kirken er noget der skader
men det skader også læren om kilden
at du kun har øje for dem som skaber tørke
og aldrig har et vejledende ord om vejen til vandhanen