Nyt batteri til ældre MacBook
Fra : Steen

Dato : 30-08-11 15:24

Min MacBook er efterhånden 4 år gammel, og batteriet er ved at være træt.
Jeg kan se andre har fundet nye batterier billigt på eBay, så det skal
jeg da også prøve.
Hvordan skal man lige finde frem til det korrekte batteri, udover det
selvfølgeligt skal være til en ultimo 2007-model?
--
Steen

Fra : Langgaard

Dato : 30-08-11 08:54

On 30 Aug., 16:23, Steen <ist...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Hvordan skal man lige finde frem til det korrekte batteri, udover det
> selvfølgeligt skal være til en ultimo 2007-model?

Hej

Bag på dit gamle batteri står der et modelnummer feks A1175, det var
det nummer jeg brugte da jeg fandt mit på ebay.de, Du har nok et andet
modelnummer på dit batteri.

--
Langgaard

Fra : Steen

Dato : 31-08-11 14:29

On 2011-08-30 14:54:09 +0000, Langgaard said:

> Hej
>
> Bag på dit gamle batteri står der et modelnummer feks A1175, det var
> det nummer jeg brugte da jeg fandt mit på ebay.de, Du har nok et andet
> modelnummer på dit batteri.

Tak til dig og Erik. Det må jeg ligge undersøge ved lejlighed.
--
Steen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 30-08-11 16:11

Steen wrote:
> [...]
> Hvordan skal man lige finde frem til det korrekte batteri, udover det
> selvfølgeligt skal være til en ultimo 2007-model?

Som Leif skriver, - check det 'A' nummer, der står på batteriet, eller
du kan også søge her.

http://eshop.macsales.com/search/macbook+battery
eller på
www.macupgrade.eu