BusyCal 1.5.4 på MacUpdate Promo i dag
Fra : Kurt Brixen

Dato : 30-08-11 10:00

Da BusyCal har været omtalt mange gange her i gruppen, vil jeg lige
dele linket:

http://www.mupromo.com/deal/1608/7024/busycal

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Flemming Rubini

Dato : 31-08-11 06:56

Kurt Brixen <kbrixen@gmail.invalid> wrote:

> http://www.mupromo.com/deal/1608/7024/busycal

Tak. Men øv jeg havde ikke regnet ud hvordan det foregik:

For et par timer siden var den på 40% eller $29.99
Nu er den på:

$39.99 (20% off, retail $49.99)
Price Expires: 6d 22h 5m 12s

--
Flemming

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 31-08-11 08:56

On Wed, 31 Aug 2011 07:56:29 +0200, <Flemming Rubini> wrote:

> Tak. Men øv jeg havde ikke regnet ud hvordan det foregik:
>
> For et par timer siden var den på 40% eller $29.99
> Nu er den på:
>
> $39.99 (20% off, retail $49.99)
> Price Expires: 6d 22h 5m 12s

Laveste pris har du i 24 timer, når den er hovedproduktet på tilbud.
Så vil programmet være tilgjengelig til en litt lavere pris i en
periode etterpå som oftest.

Derfor kan det lønne seg å besøke siden en gang om dagen.

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"