Vise billeder i OSX
Fra : Steen

Dato : 29-08-11 18:38

For noget tid siden, var der én der havde en smart løsning til at se en
billedmappe igennem, uden at skulle bruge forskellige programmer til
den slags. Nu har jeg selvfølgeligt glemt hvordan..
Nogen der kan hjælpe?
--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-08-11 18:45

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> billedmappe igennem, uden at skulle bruge forskellige programmer til
> den slags. Nu har jeg selvfølgeligt glemt hvordan..

Marker dem i Finder og tryk på "space"

/thomas

Fra : Steen

Dato : 29-08-11 20:15

On 2011-08-29 17:44:45 +0000, Thomas von Hassel said:

> Marker dem i Finder og tryk på "space"
>
> /thomas

Bingo - let og elefant løsning
--
Steen

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 04-09-11 16:11

> Marker dem i Finder og tryk på "space"
>
> /thomas

Endnu bedre: Markér dem og tryk Ævle+Alt+Y og de bliver vist i
slideshow.
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.