Hvad gør man for at få Pil Op og Pil Ned t~
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 29-08-11 15:32

Hvad gør man for at få Pil Op og Pil Ned tilbage?

Det er i Safari og vinduer generelt i Lion...

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-08-11 17:43

<Henrik> wrote:

> Hvad gør man for at få Pil Op og Pil Ned tilbage?
>
> Det er i Safari og vinduer generelt i Lion...

ikke nogen måde jeg er stødt på ...

Jeg går ud fra du har fundet ud af få scrollbaren vist permament ?

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-08-11 19:27

> ikke nogen måde jeg er stødt på ...
>
> Jeg går ud fra du har fundet ud af få scrollbaren vist permament ?

Hvad er det, I taler om? Hvis man trykker på pil ned, så kører siden
ned, og trykker man på pil op, så kører siden op. Det er da ikke lavet
om.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-08-11 19:52

> Hvad er det, I taler om? Hvis man trykker på pil ned, så kører siden
> ned, og trykker man på pil op, så kører siden op. Det er da ikke lavet
> om.

Jeg går du fra han mener pilene der var i scrollbaren ...

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-08-11 20:27

> Jeg går du fra han mener pilene der var i scrollbaren ...

Nåååh. Dem savner jeg nu godt nok ikke, men jeg har også en Magic
Trackpad. Men ud over det, så er der jo mange andre muligheder. Man kan
køre op og ned i hjemmesider med piletasterne, og man kan trække og
klikke i selve scroll-baren.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 02-09-11 22:44

> [...]
> Trackpad. Men ud over det, så er der jo mange andre muligheder. Man kan
> køre op og ned i hjemmesider med piletasterne, og man kan trække og

Jajada, det er bare ikke dét jeg vil! (:

H.

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 02-09-11 22:44

> Jeg går du fra han mener pilene der var i scrollbaren ...
>
> /thomas

Korrekt.

H.

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 29-08-11 19:34

<Henrik> wrote:

> Hvad gør man for at få Pil Op og Pil Ned tilbage?
>
> Det er i Safari og vinduer generelt i Lion...
>
> H.

Systemindstillinger -> Generelt -> Vis rulleskakter: Altid

--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.