iPhone backup?
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 29-08-11 14:24

Et lidt OT spørgsmål, men det er jo her Genierne er (-:

Har en veninde, og hendes iPhone har haft et blackout, men lige nu kan
hun se sine kontakter....

Men vi ved ikke hvor længe, så hvordan laver hun nemmest en backup af
kontakterne på en windows maskine?

H.

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-08-11 14:38

<Henrik> wrote:

> [...]
> hun se sine kontakter....
>
> Men vi ved ikke hvor længe, så hvordan laver hun nemmest en backup af

Normalt laver man backup ved at slutte den til iTunes på computeren.
Hver gang man synkroniserer sin iPhone, bliver der automatisk lavet
backup. Men jeg forstår ikke helt, hvad der er sket med telefonen. Som
alle computere kan den jo gå ned. Så genstarter man den bare, og så er
alt i orden igen. Kan den ingenting nu udover at vise kontakter?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 29-08-11 14:50

On 2011-08-29 13:38:15 +0000, Henrik Münster said:

> [...]
> alle computere kan den jo gå ned. Så genstarter man den bare, og så er
> alt i orden igen. Kan den ingenting nu udover at vise kontakter?

Hvordan får hun vist disse kontakter på sin Windows PC?

Hvis man bruger iTunes til backup og telefonen dør, så kan hun vist
ikke se kontakterne før hun får anskaffet en ny iPhone? (Dét har hun
ikke råd til...)

Findes der ikke en service som www.zyb.com var en gang???

Kan MobileMe bruges det næste stykke tid?

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-08-11 15:08

<Henrik> wrote:

> Hvordan får hun vist disse kontakter på sin Windows PC?

Du kan synce konkterne med f.eks. Outlook eller lign. på windows via
iTunes

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-08-11 19:27

<Henrik> wrote:

> [...]
> ikke råd til...)
>
> Findes der ikke en service som www.zyb.com var en gang???
>
> Kan MobileMe bruges det næste stykke tid?

Hvordan man fisker kontakterne ud på Windows, ved jeg ikke. Jeg har ikke
rigtig forstand på Windows, men I har fået et andet svar, kan jeg se. På
en Mac ville man bruge programmet "Adressebog", men det lyder da logisk,
hvis man på Windows kan bruge Outlook. Hvis hun er på MobileMe, kan hun
også se kontakterne på MobileMes web-side <me.com>. MobileMe bliver
meget snart til iCloud, som bliver gratis i sin grundudgave. Jeg tror
ikke, man kan oprette nye konti i MobileMe mere.
--
Henrik Münster
Esbjerg