Vandretur i Nordsverige sommeren 2012 (jeg~
Fra : vandrefalken1976

Dato : 28-08-11 09:05

Inden du læser videre, vil jeg lige sige at jeg ikke er et firma, men
en privat-person.

Jeg søger nogen der har lyst til at opleve de Nordsvenske fjelde i
sommeren/sensommeren(dato ikke lagt fast endnu).

Områderne jeg har i tankerne ligger et nord for polarcirklen(cirka
1400 km. nord for Stockholm).

Det ene område jeg tænker på er Sarek nationalpark(af mange kaldet
Skandinaviens sidste vildmark, da der ikke er nogen stier, broer eller
hytter).

Dog kræver jeg for denne tur at deltagere har fjeld-erfaring eller har
prøvet vandring af anden slags.
Prisen for deltagelse i turen er som følger:

Under 26: 4500 kr. alt inkl.
over 26: 5500 kr. alt inkl.

http://kortlink.dk/9cx9

Det andet område(Abisko - Kebnekaise området) er et mere besøgt
område, men jeg vil under turen forsøge at holde jer fra de kraftigt
besøgte dale, så fjeldet kan opleves i sin storhed.

Prisen for deltagelse i turen er som følger:

Under 26: 4300 kr. alt inkl.
over 26: 5200 kr. alt inkl.

http://kortlink.dk/9cxb

Hvad betyder alt inkl.?
Alle tog og bus billetter samt forplejning under vandreturen.
Vandrehjem og morgenmad i Gällivare dagen inden hjemrejse.

Hvis du har spørgsmål er du velkomme til at skrive til nedenstående og
jeg svarer gerne:

vandrefalken1976(at)hotmail.com

Fra : Hanne in DK

Dato : 28-08-11 16:35

På selve vandreturen, er der da kun et måltid mad (aftensmad) om dagen?

Mvh
Hanne

Fra : vandrefalken1976

Dato : 28-08-11 09:49

On 28 Aug., 17:34, Hanne in DK <n...@gottliebsen.dk> wrote:
> På selve vandreturen, er der da kun et måltid mad (aftensmad) om dagen?
>
> Mvh
> Hanne

Nej der er selvfølgelig både morgenmad og frokost inkluderet alle
dage.

Det er bare nemmere at regne med total beløbet for morgenmad og
frokost end at begynde at dividere havregryn/pulvermælk samt knækbrød/
salami ud i portioner.

Noget jeg glemte at nævne er at det er vandretur med rygsæk, sovepose,
liggeunderlag m.m. (vægten af rygsæk med indhold vejer omkring de
23-25 kilo).