Checkbox ved nedlukning
Fra : Palle

Dato : 28-08-11 16:48

I Lion har man introduceret denne irriterende checkbox ved nedlukning:

http://dl.dropbox.com/u/3722487/usenet/shutdown.png

Nogen der ved hvordan man får den væk? Temmelig irriterende og tarvelig
funktion!

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-08-11 16:58

Palle <nospam@nospam.dk> wrote:

> I Lion har man introduceret denne irriterende checkbox ved nedlukning:
>
> http://dl.dropbox.com/u/3722487/usenet/shutdown.png
>
> Nogen der ved hvordan man får den væk?

<http://hexbrain.wordpress.com/2011/08/24/getting-rid-of-lions-applicati
on-restore/>

> Temmelig irriterende og tarvelig
> funktion!

tarvelig ?

/thomas

Fra : Palle

Dato : 28-08-11 17:38

On 2011-08-28 15:58:10 +0000, Thomas von Hassel said:

> tarvelig ?

<Hint>
Du har ingen kæreste/kone? (Som du deler profil med)
</Hint>

--
Venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-08-11 17:41

Palle <nospam@nospam.dk> wrote:

> <Hint>
> Du har ingen kæreste/kone? (Som du deler profil med)
> </Hint>

njet* ... men du kan jo bare bruge "Private Browsing" i Safari f.eks. ;)

/thomas

* ja til det første, nej til det andet.

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-08-11 18:33

Palle <nospam@nospam.dk> wrote:

> <Hint>
> Du har ingen kæreste/kone? (Som du deler profil med)
> </Hint>

Hvad med at lave to konti, så I har en hver? Det er jo den "rigtige"
måde at gøre det på, når flere deler computer. Så har I også jeres egen
e-mail osv., og der er ingen risiko for, at en af jer kommer til at
slette eller ødelægge nogen af den andens dokumenter.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 28-08-11 17:04

> <http://hexbrain.wordpress.com/2011/08/24/getting-rid-of-lions-applicati
> on-restore/>

Udfør ukendt kode som root? Hurra.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-08-11 17:06

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110828 <nospam0002+20110828@gmail.com> wrote:

> Udfør ukendt kode som root? Hurra.

ja ik ? ;)

Nu er det ikke fordi det script gør noget avanceret, men jeg burde nok
have sagt at man skal vide hvad man gør inden man gør noget :)

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 28-08-11 17:57

> ja ik ? ;)
>
> Nu er det ikke fordi det script gør noget avanceret, men jeg burde nok
> have sagt at man skal vide hvad man gør inden man gør noget :)

Noget der antydede niveauet over rygmarvsklippeklistren havde nok været
relevant her, ja.

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-08-11 18:33

> [...]

> http://dl.dropbox.com/u/3722487/usenet/shutdown.png
>
> Nogen der ved hvordan man får den væk? Temmelig irriterende og tarvelig

Efter hvad jeg kan læse mig til, kan man holde [Alt] nede, når man
lukker ned. Så dukker den ikke op.
--
Henrik Münster
Esbjerg