Rom
Fra : Karsten

Dato : 27-08-11 14:55

Er der nogle som kender et godt, centralt sted at bo i Rom. Det må
også gerne være billigt.
Karsten

Fra : Elmer Fjort

Dato : 28-08-11 12:49

"Karsten" skrev i meddelelsen

Er der nogle som kender et godt, centralt sted at bo i Rom. Det må
også gerne være billigt.
Karsten

Kig på enten hotels.com eller venere.com

Hoteller i Rom er MEGET dyre.
Så det med godt og billigt er desværre 2 størrelser der ikke kan forenes i
Rom
Der er rigtigt mange små hoteller i området rundt om Termini stationen, og
priserne er også
i den lavere ende, men det er kvaliteten så også.
Mange af de billige hoteller har "morgenmad" med i prisen, og den består så
af en kop kaffe og en crossant
på en cafe i nærheden af hotellet. Det er ikke en morgenmad man kan lave
mere end et par timer på.

Elmer

Fra : sluppermand

Dato : 28-08-11 15:29

On 27 Aug., 22:54, Karsten <kkroursga...@webspeed.dk> wrote:

> Er der nogle som kender et godt, centralt sted at bo i Rom. Det må
> også gerne være billigt.

Hvad er godt, centralt og billigt for dig?

/Kent.

Fra : Holst

Dato : 30-08-11 18:31

On 27-08-2011 22:54, Karsten wrote:

> Er der nogle som kender et godt, centralt sted at bo i Rom. Det må
> også gerne være billigt.

Jeg boede engang på TOP Hotel American Palace EUR. Det ligger godt nok
ikke centralt, men til gengæld var prisen okay, okay morgenmad med i
prisen; og næsten vigtigst, så lå det stort set klos op af en
metrostation 10 minutters kørsel fra centrum.

Og man kan købe sådan et 72 timers frit kort til metroen for få penge.
For mig var det lige så godt at bo der som mere centralt.