Resigned
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-08-11 19:56

<http://daringfireball.net/2011/08/resigned>

"Jobs's greatest creation isn't any Apple product. It is Apple itself."

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-08-11 21:13

> <http://daringfireball.net/2011/08/resigned>
>
> "Jobs's greatest creation isn't any Apple product. It is Apple itself."

Og det er fuldstændig det, jeg har tænkt om udviklingen, siden Steve
Jobs blev syg. Det har været en gradvis tilbagetrækning, og vi har
vænnet os til, at hans rolle bliver mindre og mindre. Det er jo også
derfor, aktiemarkedet ikke er gået i panik. Det skete første gang, Steve
Jobs blev syg, men nu er hans afløsere ved at være etablerede.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-08-11 21:15

> [...]
> derfor, aktiemarkedet ikke er gået i panik. Det skete første gang, Steve
> Jobs blev syg, men nu er hans afløsere ved at være etablerede.

Jep. Det irriterer mig også når "mainstream" presse laver historer om
"Se hvad der skete sidst Jobs forlod Apple" .... argh!

/thomas