Safari skærmopdatering går galt
Fra : Flemming Rubini

Dato : 25-08-11 23:48

Jeg har et par gange oplevet at skærmbilledet blev helt opdelt i
overlappende linjer, når jeg anvendte Safari. Og har ikke oplevet
fænomenet i andre programmer. Er der andre der har oplevet noget
lignende, og er det mon et forvarsel om grafikkortproblemer?

--
Flemming

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 26-08-11 00:23

Flemming Rubini wrote:
> [...]
> fænomenet i andre programmer. Er der andre der har oplevet noget
> lignende, og er det mon et forvarsel om grafikkortproblemer?

Næppe, hvis det kun er i Safari. - Men hvis det kan trøste, så har jeg
haft de samme problemer på meget Java/Flash tunge sider med både
SeaMonkey, Firefox og Opera.

mvh. Erik Richard

Fra : Flemming Rubini

Dato : 31-08-11 06:58

Erik Richard Sørensen <tulle@tulle.dk> wrote:

> Næppe, hvis det kun er i Safari. - Men hvis det kan trøste, så har jeg
> haft de samme problemer på meget Java/Flash tunge sider med både
> SeaMonkey, Firefox og Opera.

Nåh okay. Så den fejl ryger i bunken af andre småirritationer i Lion.

--
Flemming

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-08-11 07:01

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Nåh okay. Så den fejl ryger i bunken af andre småirritationer i Lion.

mjaeh, det er ikke noget jeg har set på min. Når det sker, kan du tage
en screenshot af det ?

/thomas